Olen tässä nyt hakenut kaiken maailman ohjeita, asennellut BF2142 uudestaan, kokeillut punkbusterin updatea, pelannut ilman palomuuria ja virustorjuntaa, silti kesken pelin tulee virhe: Communication Server error: PunkBusterA.exe Tätäkin kokeilin: http://forums.dvbsquad.com/showthread.php?p=7396 mutta Punkbusteria ei edes löydy tuolta Services.msc-listasta. Käyttöjärjestelmänä on Vista, ja samalta bäfän levyltä on asennettu peli vanhallekkin koneelle, ja hyvin toimii. Missä on vika?
Muistitko aivan varmasti peliä asentaessa asentaa myös Punkbusterin nimittäin kyllä se sieltä Services.msc-listasta löytyy,tarkistin itseltä. Ja kun päivitit Punkbusteria,muistitko ennen päivitystä lisätä pelisi päivityslistaan.
Juu.. elikkäs sullahan on vista, ja kuten ehkä tiedät lähes jokainen ohjelma/sovellus on suoritettava järjestelmänvalvojana toimiakseen, ja omasta kokemuksesta jokaista peliä jota itse olen pelannut jossa on PB, on ne oltu suoritettava järjestelmänvalvojana.. eli Klikauta Bf:n pikakuvaketta oikealla hiiren näppäimellä ja valitse "Suorita järjestelmänvalvojana" Näin ei tule vistan ja PB:n kanssa ristiriitoja EDIT: Järjestelmänvalvoja on yhdyssana
Kiitokset agexorille! Tosiaan kun tuon tein, niin peli alkoi toimia, mutta latauksen puolessa välissä peli tökkäsi. Uudelleenasennus kuitenkin auttoi, ja nyt peli toimii hyvin.