Punkbuster-ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Kurmeli 24.01.2008.

1. Kurmeli

Kurmeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen tässä nyt hakenut kaiken maailman ohjeita, asennellut BF2142 uudestaan, kokeillut punkbusterin updatea, pelannut ilman palomuuria ja virustorjuntaa, silti kesken pelin tulee virhe:
    Communication Server error: PunkBusterA.exe
    Tätäkin kokeilin: http://forums.dvbsquad.com/showthread.php?p=7396 mutta Punkbusteria ei edes löydy tuolta Services.msc-listasta. Käyttöjärjestelmänä on Vista, ja samalta bäfän levyltä on asennettu peli vanhallekkin koneelle, ja hyvin toimii. Missä on vika?

2.  
  3. Smoke

Smoke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muistitko aivan varmasti peliä asentaessa asentaa myös Punkbusterin nimittäin kyllä se sieltä Services.msc-listasta löytyy,tarkistin itseltä.
    Ja kun päivitit Punkbusteria,muistitko ennen päivitystä lisätä pelisi päivityslistaan.

4. agexor

agexor Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu.. elikkäs sullahan on vista, ja kuten ehkä tiedät lähes jokainen ohjelma/sovellus on suoritettava järjestelmänvalvojana toimiakseen, ja omasta kokemuksesta jokaista peliä jota itse olen pelannut jossa on PB, on ne oltu suoritettava järjestelmänvalvojana.. eli
    Klikauta Bf:n pikakuvaketta oikealla hiiren näppäimellä ja valitse "Suorita järjestelmänvalvojana"
    Näin ei tule vistan ja PB:n kanssa ristiriitoja

EDIT: Järjestelmänvalvoja on yhdyssana :D

Viimeksi muokattu: 24.01.2008
  5. Kurmeli

Kurmeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset agexorille! Tosiaan kun tuon tein, niin peli alkoi toimia, mutta latauksen puolessa välissä peli tökkäsi. Uudelleenasennus kuitenkin auttoi, ja nyt peli toimii hyvin.

6. agexor

agexor Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä mittään

Jaa tämä sivu