Mielipiteitä langattomasta hiirestä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 23.01.2008.

1. pcmate

pcmate Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten teillä on langaton hiiri tai näppis toimineet? Pätkiikö yhteys, häiritseekö äänipuolta? Kauanko paristot kestää?

2.  
  3. dcellngin

dcellngin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on Logitechin MX3000 näppäimistö/hiiri yhdistelmä ja tää on vallan mainiosti pelannu jo 2-3 vuotta.

Hiiren oma akku kestää noin päivän pari että tippuu yhden pykälän kolmesta.
    Mutta sitä varten voi yöksi jättää vaikka hiiren laturiin.

Näppäimistön patterit (ladattavat, 2100mAh) kestänyt tällä hetkellä jostain syyskuusta asti ja silti kone näyttää että paristojen tila olisi hyvä.

Kyllä jossain vaiheessa piakkoin varmaan rupeaa patterit hiipumaan ja pätkii yhteys taas. Peleissä huomaa aika hyvin ku patterit loppuu. Mutta ei se nyt niin suuri murhe ole nettipelissä kuolla kerran pari kun vaihtaa pattereita. :)

Mutta yhteys näissä ei oikeastaan pätki kuin että jos vie yli 5m päähän vastaanottimesta. Parhaimmillani olen kirjoittanut tekstiä parvekkeelta lasin takaa 3-4m päästä. :)
    Äänipuoleen nämä ei yhtään anna mitään häiriötä (kuulokkeet, kotiteatteri, 2.1 tietsan kajarit)

4. renttu85

renttu85 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Meikäläisellä taas on jo kolmas langaton hiiri menossa.
    Ne on siinä mielessä vaarallisia meinaan ne lentää pitkälle ja lujaa! Langallisissa ottaa lanka vastaan ;)
    No mutta kuitenkin... hermoni minä niihin poltan joka päivä. 76e maksoin tuosta logitechista ja hirveetä pätkimistä vaan koko ajan. Mutta muistaakseni pätkiminen alkoi vasta kun siirryin Xp:stä --> Vistaan. Että ei se vättämättä hiiren vikaa ole. Mutta kun olen nyt Vistassa ajatellut pysyä niin kyllä se pitää langallinen käydä ostamassa, tulee liian kalliix kun kerran kuussa pitää hiiri ostaa =)

5. Pukli

Pukli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ääntä langaton hiiri tai näppis ei ole häirinnyt, mutta akkuja/paristoja saa olla lataamassa melko tiheään jotta yhteys toimisi kuten pitää. Pelaamisen kannalta parempi vaihtoehto on langallinen.

Jaa tämä sivu