Elikkäs.. jos minulla on F-Secure päällä netti katkeaa ~2sekunniksi tasan tunnin välein =/ muita palomuureja/viruksen torjuntoja ei pitäisi olla päällä. Olen katsonut tässä melkeenpä 2tuntia F-Securen asetuksia mutta ei tahdo löytyä oikeaa paikkaa =/ jos joku osaisi neuvoa?
Viiruksesta ei pitäisi johtua.. ongelma alkoi heti formatoinnin ja ajureiden latauksen jälkeen (levyiltä) + F-Securen asennus paketin kävin hakemassa saunalahden sivuilta
Minulla esiintyy samaa ongelmaa. Aloin lentämään messengeristä ja ircistä ulos heti 2008 päivityksen jälkeen.
Kysyin asiaa teknisestä tuesta sähköpostilla ja sain vastauksen: "Hei, Tätä varten on päivitys, voi olla ettei se vain ole vielä asentunut mutta jos ongelma jatkuu tässä ohjeet sen korjaamiseksi: 1. Klikkaa alla olevaa linkkiä (tai kopio linkki selaimen osoitekenttään ja paina Enter) ja valitse Tallenna, kohteeksi esim työpöytä: http://download.f-secure.com/latest/fsdbupdate.exe 2. Kun tiedosto on latautunut loppuun, tuplaklikkaa fsdbupdate-ikonia työpöydältä. 3. Kun musta ikkuna katoaa ruudulta, on päivitys valmis. Kuluu muutamia minuutteja ja tuote huomaa kantojen päivittyneen. Jatkossa automaattisten päivitysten tulisi päivittää kannat automaattisesti kunhan nettiyhteys on auki. Terveisin,Esa"