Mulla on vaikeuksia hostia CS:S tuolla Zyxelin P-660HW-D1, kun uskon, että palomuuri rajoittaa. Mutta kun olen aina yrittänyt avata portit, niin Zyxel valittaa, että portti on jo käytössä, koska PortFoward.comin mukaan, sekä Steam Sever ja Client jolloin en voi avata kumpaakin porttia. Mikä olisi ratkaisu tähän? Sen sijaan, tuo vanhempi Zyxel pystyy hostia, mutta sehän ei rajota mitään liikennettä.
Elikkä lataat ton sovelluksen ja käynnistät sen, Tämä ohjelma poistaa automaattisesti sen filun mikä blokkaa hostauksen ja palomuurin välissä olevan bugin. Kyseinen ohjelma löytyy: http://rs34.rapidshare.com/files/85461772/Steam_Host_Fix.rar Ohjelmassa kerrotaan tarkat ohjeet mitä pitää tehdä ja tämä on myös erittäin helppo sekä pieni prosessi.
Hei kiitti mulla on melkein sama routeri oliko se P-660HW-h tai jotain mutta nyt pystyn hostiin servun, harmi vaan että on yhden megan netti kiitti tosi paljon tosta filusta "maisteri"
Wtf?! Evotin kai jotenkuten, mutta kun hostin ja pyysin kaveria joinaa, ei onnannu. Sano, että "Server not responsable..." (tai jtn, en jaksa pilkkua nussimaan...). Tein Host Fixin pariinkin kertaan (viis kertaa?) ja yritin vielä boksin reittimistä avata, mutta valitti tuota Dublicated porttia vieläkin... Apua?
Mielestäni teinkin niin... ...no, uusiksi vielä kerran tänään... EDIT: Jahas ja toinen kamukaan ei päässyt. Olen absoluuttisen varma, että Steam on poissa päältä, kun olen sulkenut sen alanurkasta, niin sen jälkeen olen vielä Tehtävänhallinnasta sulkenut sen kohdasta Prosessit! ...Vai onkohan tuolla porteilla, mitkä avasin (kts. eka viesti; Steam Client on kokonaan avattu, mutta Serveristä puuttuu SteamServ1, mutta 2 on...) Apua jälleen?
Öö.. toi ohjelma sit mahdollisesti toimii vaan jollain eri tiedostopolulla.. koita avata portit routerista
Sitä täs yritetäänki! Mut se valittaa, et ERROR: Dublicated Port, jolloin _EN_ pääse avaamaan näutä portteja kokonaan! Kuten sanoin, vain SteamServ1 on avaamatta, sillä tuo valittaa näistä porteista... ...Apua tarvitaan... taas!
koita sillä koneella avata ne portit sieltä routerista... KOSKA tää kannettava saattaa olla ensisijaisesti se, joka hallitsee modeemia koska tämä kyseinen modeemi minkä omistat on myöskin langaton.
Löysin tosta host fixistä muutamalta foorumilta uuden version tässä linkki http://rapidshare.com/files/85782513/steamhostfixv1.1.rar.html Ton pitäis toimia
Juu-u... se onnistui sekottamaan Steamini täysin; nyt se edes ei vaivaudu käynnistymään! Tulee vain se komento ruutu (eli musta laatikko... en osaa selittää paremmin!) ja häipyy hyvin pian! Eli mitäs nyt tehään?
Sekoitti myös minun Steamini kun minulla oli sama ongelma, MUTTA teki taikansa kun ensin uudelleenasensin steamin ja sitten ajoin ohjelman uudestaan. Hetkihän siinä menee mutta ainankin toimii.