Eli, olen juuri tässä viikko sitten hankkinut uuden koneen: Prosessori: Intel Core Duo E6550 Emolevy: Asus P5K Keskusmuisti: 2048 MB 800MhZ Näyttis: ASUS Radeon HD 3850 512 Mt PCI-E Ja ongelmana on, että satunnaisesti koneesta katkeaa netti, vaikka kone näyttää, että se olisi vielä päällä. Ja sitten jos tämän jälkeen säätä näyttiksen säätöjä, vaikkapa Catalyst Control Centteristä, kone kaatuu ja tulee bluescreen. http://a.imagehost.org/view/0178/Bluescreen.jpg Ajurit on kaikki asennettu, kone on kokeiltu formatoida pariin kertaan , eikä ole auttanut. Olisiko kellään mitään tietoa mikä auttaisi?
XP käyttiksenä, on testattu memtestillä, 0 errors. EDIT: nyt kävi niin, että ei mennyt netti poikki, mutta kun olin käynnistämässä peliä, kone kaatui.
Oletko päivittänyt Catalystia ja näyttiksen ajureita? Jos BlueScreen tulee joka kerta, kun avaat Catalystia, niin se kannattaa poista ja asentaa vain ajurit. Itse jouduin moneesti tekemään näin.
Päivitin juuri eilen asuksen sivuilta uusimmat ajurit, ei auttanut. Kone ei kaadu välttämättä kun käytän catalyst control centteriä, se saattaa kaatua oikeastaan minä hetkenä hyvänsä. Olen huomannut että jos pelaan Unreal Tournamenttia, niin sitten se kaattu varmasti, joko käynnistyksen tai sulkemisen jälkeen.