1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

millainen dvd soitin kannattaa ostaa

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi box 14.12.2003.

1. box

box Guest

Olen ajatelluut ostaa halpis dvd soittimen..
    Millainen soitin minun kannattaa ostaa haluasin soittimen jolla pystyy katsomaan tietokoneelta poltettuja videoita...esim divx muotoisia ne pitää varmaan kääntää toiseen muotoon mutta en tiedä mihin muotoon..cittarissa on joku baier soitin ja lidlissä on bench..Eli tarkoitus olisi ostaa soitin joka soittaa vähän kaikkea ja erityisesti noita poltettuja leffoja..Auttakaa en todellakaan tiedä millainen soitin olisi paras..???..

2.  
  3. box

box Guest

Toi lidlin vehje ainakin toistaa cd-cd-r,cd-rw,mp3,vcd,s-vcd ja jpeg-levyt..Se soitin siis pitäisi olla sellainen jolla saisin toistettua tietokoneelta poltetut leffat ja aluekoodivapaa.
    Auttakaa minua en todellakaan tiedä minkä noista halpis soittimista ostais.?

4. PJKuona

PJKuona Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yksi hyvä vaihtoehto on vaikkapa Yamada DVX-6000. Se toistaa suoraan DivX/Xvid -elokuvat eikä hintakaan ole kovin paha. Verkkokauppa myy n.160€ hintaan, Saksasta saat noin 120€+kulut.

5. dumppi

dumppi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos DivX haluut toistaa ni en suosittele ostamaa mitää halpis soitinta, ne on kieltämättä vähän alkukantaisia vielä ja tekstitystuki on sitte vaa nois kalliimmis soittimis.. Mä ainaki oottelen viel noin vuoden ni sit noit hyvii divX-soittimii saa sit jo aikas halvalla.. Yks hyvä halpis-soitin on Hobby Hallissa myytävä Thomson, sen saa alle sataa erskaa ja toistaa melkein kaiken!

6. Tupolev

Tupolev Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehdottamasti kannattaa ostaa dvd soitin, jossa on DivX/XviD tuki. Nykyisillä DivX soittimella pärjää pitkälle, mutta ensi vuoden alussa DivX soittimissa on uudet sirut (chipset), jotka tukevat DivX Pro standardia. Tämä tarkoitta sitä, että kuvanlaatu ja käyttöominaisuudet parenevat. Pelkona meille "vanhojen" DivX soittimien omistajille on se, että uudet DivX Pro ominaisuudet yleistyvät, ja meidän soittimet eivät pysty näyttämään kuvaa. Nykyisin verkossa on noin 5% DivX kuvia, joita minun Yamada DVX-6000 soittimeni ei toista. Minä en halunnut tuhlata kehittyvään tekniikka juuri yli 150 euro enempää, joten valitsin Yamadan. Yamada tukee DivX SRT tekstitystä.

7. box

box Guest

Jos ostaa tollasen cittarin halpis baier soittimen tai jonkun muun niin saako ne divx/avi leffat käännettyä jotenkin video cd:eeksi...Jos saa niin pystyykö noi halpis soittimet sitten soittamaan niitä..

8. PJKuona

PJKuona Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä ne periaatteessa saa käännettyä, mutta kehotan unohtamaan tuollaiset käännökset. Mitään järkeä ei ole ehdoin tahdoin heikentää kuvanlaatua kun suhteellisen edullisesti voi ostaa soittimen joka toistaa suoraan noita DivX -elokuvia. Miksi haluat välttämättä ostaa dvd-soittimen joka ei toista DivX -elokuvia?

9. box

box Guest

Toimisko tossa yamadan soittimessa jos suoraan polttasin koneelta jonkun divx/avi/xvid/mpeg tiedoston..Tukeeko se muuten tekstityksiä ja onko se aluevapaa...Paljon se maksas jos sen tilais saksasta?

10. box

box Guest

Muuten tollanen lidlin soitin toistaa vdc,svcd.mitä ne on..Mistä tiedän että mikä soitin on aluevapaa..kiitos

11. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kirjoitat ylös haluamasi DVD soittimen merkin (esim. Baier 903) ja kysyt täällä/haet googlella tietoa mahdollisesta region free koodista.

Jaa tämä sivu