1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Thomson DTH 210 herjaa "Incompatible disc"

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi vesa_v 14.12.2003.

  1. vesa_v

    vesa_v Member

    Liittynyt:
    14.12.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Thomson DTH 210 DVD -soittimeni on ruvennut herjaamaan joka dvd:n kohdalla samaa. Soittimen näytössä lukee "No disc", tv:n ruudulla "incompatible disc". Vasta kun DVD on ollut koneessa n. 20-30 minuuttia, rupeaa Thomson pikku hiljaa tunnistamaan levyn. Tämän 20-30 minuutin aikana levyä on luonnollisesti liikutettu sisään-ulos kymmeniä kertoja ja kirottu Thomson alimpaan helvettiin.

    En löydä netistä kyseisen soittimen ohjekirjaa jotta voisin katsoa millä näppäimillä vehkeen saisi resetoitua. Onko kenelläkään hajua kuinka reset tapahtuu, voiko se auttaa tämänlaiseen ongelmaan, tai hajua miten vian voisi korjata? Takuuhuoltoa koitan vältellä kun kuitti hukkui.
     
  2.  
  3. rd-jam

    rd-jam Member

    Liittynyt:
    14.12.2003
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joissa kodintekniikka-liikkeissä on mahdollistaa tulostaa takuukuitti uudestaan tietokannasta, jos vain muistat mikä päivä laite on ostettu ja mistä.

    Tietenkin jostain ruokakaupasta kuittia on turha mennä hakemaan ;)

    Eikö soittimen mukana tullut todellakaan ohjekirjaa? Yksi vaihtoehto on soittaa huoltoon ja kysyä mitä voisi tehdä soittimelle?
     
    Viimeksi muokattu: 14.12.2003
  4. vzk

    vzk Member

    Liittynyt:
    20.08.2003
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuluttajasuojaa

    Kuittia ei tarvita virheestä valitettaessa
    Myyjällä on oikeus vaatia kuitti nähtäväksi silloin, kun asiakas haluaa vaihtaa tai palauttaa virheettömän tuotteen. Näin siksi, että vaihto/palautusoikeus on liikkeen antama lisäetu, jolloin liikkeellä on myös oikeus määritellä ehdot. Jos asiakas valittaa ostamansa tuotteen virheellisyydestä, ei liike sen sijaan voi kieltäytyä hyvityksestä pelkästään sen perusteella, ettei asiakkaalla ole enää kuittia tallella. Tuotteen virhe saattaa nimittäin ilmetä vasta pitkänkin ajan kuluttua kaupanteosta eikä voida vaatia, että asiakkaat pelkästään tämän vuoksi säästäisivät jokaisesta käteisostostaan kuitteja määrättömiin.

    joten voit mennä vaatimaan korjausta aivan aiheesta.
     

Jaa tämä sivu