Jäähy Q6600:lle?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi BlasterX 16.01.2008.

1. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eli tuommoisen suorittajan olen hankkimassa ip35:den kanssa. Aikomuksena on kelloittaa sitä - ainakin jonkun verran. Boxed ei luultavasti pysty pitämään tuota aisoissa, joten tämmöistä ajattelin siihen kylkeen - halvallakin saisin.

Olisiko tuosta mihinkään?

2.  
  3. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No onhan tuo vakiocooleria parempi, mutta jos aiot reilusti yli 3ghzin mennä niin Noctuaa tai Tuniqia kehiin. Sopivan hintaisena(<40€) tuo on ihan ok valinta.

4. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu, tattista vaan.
    Saa nähdä tosiaan, mitä tuosta saa irti. Ilmeisesti normi ip35e:llä ei kovin paljoa yli 3GHz:n kellottaakkaan, mutta jos siihen sen saisi, niin hyvä. Jotkut ovat saaneet todella paljonkin.

Tuohon maagiseen 3GHzaan pääsee varmaan Kingstonin 800MHz muisteilla? Ainakin Q6600 sallii tuommoisen väylätaajuuden noston.

5. louke88

louke88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itselläni on Q6600 (GO) + Mugen CPU Cooleri ja lämmöt on hyvin alhaalla vielä 3ghz kohalla jotain 40c pintaan idlenä jne ja mitä muilta sivuilta olen lukenut niin tällä pitäs helposti päästä jäähytyksen puolesta vaikka 3.5- 3.75ghz (kotelossa hyvä jäähytys) jos osaa kellottaa ja muut kamat antaa myötä :) helppo asentaa ja laatu jälkeä!hinta on jimssissä 52e sieltä itse tilasin ja hemetin tyytyväinen olen :) ja tuon tuulettimen puhallus teho on uskomaton ja ääni olematon! suosittelen

Jaa tämä sivu