voiko kuulokkeista kuulua väärin päin?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MajeZ 16.01.2008.

1. MajeZ

MajeZ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuossa tajusin kuukausi sitten että vanhoja kuulokkeita pitänyt väärin päin iät ja ajat. joten nyt kun ostin uudet niin laitoin ne myös oikein päin päähän,nyt kun pelaan kuulen viholliset ihan muualta kuin missä oikeasti ovat. eli onko nyt vika minussa,että olen tottunut siihen että kuulokkeet ovat väärinpäin vai vika kuulokkeissa?

2.  
  3. nessu123

nessu123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    todennäköisesti johtuu sinusta kun olet totutellut kuuntelemaan viholliset väärältä puolelta, mutta voithan sinä kääntää ne vanhat kuulokkeet oikein päin ja kokeilla niillä tuleeko samaa ongelmaa

4. MajeZ

MajeZ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tulee kaikilla kuulokkeilla... mitenköhän tuo voi olla mahdollista :D en kyllä jaksa enää totutella kuulokkeita oikein päin pitämäänkään.

5. redzen

redzen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kuulokkeet liitetty suoraan tietokoneeseen vai vahvistimeen/muuhun soittimeen?

6. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Oletko todellakin onnistunut kouluttamaan aivosi ymmärtämään äänien tulosuunnat väärin päin? :D
    Onhan se mahdollista, koska aivot ovat sopeutumiskykyiset. Ei luulisi, että se äänien oikein hahmottaminen kestäisi kovinkaan kauan jos vain viitsit siihen ruveta. Jos et jaksa kuulokkeita kääntää oikeinpäin niin ei muuta kuin etsimään Reverse Stereo asetusta.

7. Hakfu13

Hakfu13 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja mä luulin että mulla on pahoi ongelmii ku korva tinnittää =S

Jaa tämä sivu