Eli olen uuden koneen ostossa, mutta tarvitsisin vähän apua. Olen itse ajatellut EVGA GeForce 8800 GTS 512MB G92 Crysis Bundle 349€. Miksi Crysis Bunble, koska tulee 20€ kalliimmaksi kuin perus EVGA GTS näytönohjain ja Crysiksen tulisin muutenkin ostamaan. Miten noista EVGA näytönohjaimista saa sen +10 vuoden takuun yhden vuoden päälle? Mitä näytönohjaimia te suosittelisitte uuteen koneeseen, jonka löydät täältä. Koneen olen näillä näkymin tilaamassa perjantaina. Kiitos jo valmiiksi kaikille osallistujille!!
Kiitti kovasti, mitä mieltä olette minun valitsemasta näytönohjaimesta/valmistajasta? Ja onko muita vaihto ehtoja?
Ehdottomasti paras näyttis markkinoilla (hinta/laatusuhde) ja valmistajakin laadukkaiden näyttiksien tekijä.
Miten hyvä tämä kyseinen näytönohjain on kellottumaan? Verrattuna muihin valmistajiin/malleihin? Vai onko kyse vain yksilöistä?
http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/naytonohjaimet/geforce-8800-gts-512-mb-g92 Tuossa on testi kyseisestä näytönohjaimesta tosin MSI valmistama.