1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lenco dvd-14

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi dth 13.12.2003.

  1. dth

    dth Member

    Liittynyt:
    13.12.2003
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma on kyseisen laitteen kanssa se, ettei se tunnista mitään levyjä. Sain soittimen pari pv sitten (lahjana kirjakerhosta), ja kun laitan levyn sisään (olen kokeillut dvd- ja musiikkilevyillä), niin se väittää "no disc". Ohjeissa ei ole muuta, kuin pitäisi syöttää koodi 110 setup menu:hun, jolloin pitäisi ruudun alakulmaan ilmestyä txt "on". Mutta en oikein tiedä mihin sen koodin syötän, kun olen koittanut vaikka mihin, mutta mitään vaikutusta ei ole.
    Että olisko kenelläkään tämän merkkistä vehjettä himassa, että voisi pöljää neuvoa? Netistä koitin myös hakea, mutta ei ollut mitään apua.
    En myöskään löytänyt mitään suomalaista numeroa, mihin olisin voinut vaikka soittaa.
     
  2.  
  3. mikko47

    mikko47 Guest

    Minulla on myös Lenco DVD-soitin, mutta malli on DVD20 (tavaratalo HonKongin myyntimalli).

    Siinä toimivat DVD- ja musiikki-CD:t ok, mutta mukana tuli samantapaínen crakki kuin ilmeisesti sinullekin. Sillä saadaan soitin soittamaan VCD- ja SVCD-muotoisia leffoja.

    Ja näin se minulla toimi:
    1. laita virrat päälle soittimeen ja varmistaudu, että levyasema on tyhjä
    2. paina kaukosäätimestä SETUP-nappia jolloin TV:n ruudulle tulee Lencon setup-valikko
    3. Tästä valikosta selaa kaukosäätimen yläosan vaakanuolinäppäimillä (valkoinen nuolenpää vaakasuorassa sinisellä pohjalla ainakin DVD20-mallissa) menua kunnes tulee vastaan PASSWORD SETUP.
    4. paina kaukosäätimen näppäimistä 1, 1 ja 0 - et näe näitä numeroita missään ruudulla mutta ruudun vasempaan alareunaan tulee teksti ON.
    5. nyt paina kaukosäätimen POWER-napilla virrat pois DVD-soittimesta.

    Kun käynnistät seuraavan kerran soittimen, se toimii myös VCD- ja SVCD-levyillä, mikäli se pelaa samoin kuin DVD20-malli.

    Jos sinulla oli jo ko. koodi "110" syötettynä, niin uudelleen koko proseduuri ajamalla se lähtee pois päältä.

    Toivottavasti tämä auttoi eteenpäin.
     

Jaa tämä sivu