Äänikortti

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kani67 13.01.2008.

1. kani67

kani67 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mun emossa on integroitu äänikortti "Realtek AC`97" ,
    Mut siin on 2 PCI paikkaa vapaana eli voinko ostaa
    äänikortin integroidun tilalle?

2.  
  3. Jasoni

Jasoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä voit ja suosittelenkin. Sen jälkeen käy biossista disabloimassa (pois päältä) tuo vanha äänipiiri, jotta se ei sotke taustalla.

4. pseDe

pseDe Guest

Mä en ainakaan disabloinut yhtään mitään eikä oo havaittavissa mitään häiriöitä.

5. DiiZeiii

DiiZeiii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos verrataan jotai about 30e sound blasteria emon omaan integroituun, niin millaset on erot?

6. pseDe

pseDe Guest

Et huomaa mitään eroa jos ostat paskan äänikortin.

Itse suosittelen creative x-fi xtrememusicia niin varmasti huomaat laatueron.

7. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä sen eron todennäköisesti huomaa halvemmillakin äänikorteilla, sillä monesti nuo integroidut aiheuttavat kaikennäköisiä häiriöääniä. XtremeMusic on kuitenkin oiva valinta äänikortiksi.

Ja pseDe, vaikka sinä et poistanutkaan integroitua äänipiiriä toiminnasta, ei se silti tee siitä suositeltavaa. On toki mahdollista, ettei koskaan tule vastaan tilannetta, jossa tuo taustalla kummitteleva integroitu aiheuttaisi ongelmia, mutta kannattaako silti ottaa riskiä näin helposti korjattavissa olevassa asiassa?

Jaa tämä sivu