1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Artec T14br

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi crosblade 12.01.2008.

1. crosblade

crosblade Guest

Moro!.. ostin ton ja kaikki on OK!! eli toimii ja kiinni on talon omassa harava antennissa..! mutta nuo katselu ohjelmat on aika köpöjä!

--- KERTOKAA ILMAISIA/MAKSULLISIA OHJELMIA TÄLLE TIKULLE!---

-crosblade

2.  
  3. B12

B12 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainoa millä olen saanut toimiman 100% luotettavasti ilman kikkailua ja tuntikausien säätöä on Artecin oma Digital TV. Köpö on se myönnetään, mutta toimii kuin se kuuluisa junan vessa.

4. crosblade

crosblade Guest

Juuh siinä on vaan yks vika ! :D ku vaihtaa kanavaa niin pittää epg kattoa mikä ohjelma siellä näkkyy.. muute toimii ku junan vessa !

5. Thomppa28

Thomppa28 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimii ihan ok. Ensin oli ongelmana blue screen of death tikkua poistettaessa, korjaantui uusimmalla päivityksellä. Tosin tuon päivityksen asentaminen vaati vanhan softan poistamisen ja ccleanerin ajon uninstallin jälkeen, muuten ei suostunut asentumaan. Progdvd toimi aiemmin, mutta nyt ei suostunut toimimaan ainakaan sovinnolla. Ai niin, käyttis Vista home premium.

6. sampe73

sampe73 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. Crilles

Crilles Guest

Käyttäisit vaikka junan vessaaa niin täällä kysellää että mitä ohjelmia / ajureita olette saaneet kysyisee soittimeen ! :)

Se on tuo Oma Digital Tv mikä tuli mukana ollu paras minusta..

8. Thomppa28

Thomppa28 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  9. Crilles

Crilles Guest

Thomppa ootko ny varma että sulla ny toimii se kunnolla siis progdvb 4x?.
    Ku sulla ennen se ei oikee näyttäny toimivan..:/

10. Thomppa28

Thomppa28 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis uusin 5.x versio ei toiminut, tuo 4.x toimi ainakin kun eilen asensin ja kokeilin. Sinänsä outoa, ettei tuo uudempi toimi... Pitää katsoa, jos jaksais viikonloppuna hieman säätää.

11. Crilles

Crilles Guest

Juu.. tuleeko sulla sellanen teksti kun katsot ohjelmaa että "osta tämä dvb kortti ebay.com paikasta"?.. Tai ohjelma.?..

Itse en ole tyytyväinen ohjelmaa ! ja minullakaa ei toimi tuo 5x :(

12. Crilles

Crilles Guest

Voi KISSA !!!... :((( Teki ny Artec Vanhan aikaset..:D..

Kokeilin asentaa uusimman Digital tv ohjelman ja sitten sain asenettua niin väittää että tikku ei oo koneessa kiinni ja sitten poistin kaikki ajurit ja ohjelmat ja koitin alkuperäisiä (cd omia) ajureita asentaa niin vielläki sama ongelma..:( eli CCleaner hyödyllinen?:eek:

13. Thomppa28

Thomppa28 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainakin mulla auttoi tuo CCleaner, ilman sitä ei uusien ajureiden asentaminen onnistunut.

14. Crilles

Crilles Guest

Juuh.. eli sillä pittää mitä putsata? ite laite vai? joku kansio :D?

15. Crilles

Crilles Guest

Noni sain toimimaa tolla Ccleaneril ja kiitos sen :).!
    Mutta ku nauhotan sen omalla katseluohjelmalla eli Mediaplayer niin se nauhottaa sen kuvan ylös-alaisin..-.- ja sit sillä sponsori ohjelmalla eli Jukebox 3.0 niin ihan normaalisti..

16. Pugi

Pugi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mites sait T14BR tikun toimii tuossa kun ei mulla toimi.

Viimeksi muokattu: 31.01.2008
  17. sampe73

sampe73 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimii tällä omalla antennilla kyllä todella huonosti eli paremmalla antennilla paranee. Nyttenkään ei näy muut kanavat kuin yle... Eipä ole tarvettakaan vielä ollut tälle, heräteostoksena jäi prismasta mukaan enkä ole pahemmin jaksanut perehtyä.

Siis toimii ihan että asensin eka laitteen & ohjelmiston ja sitten Mediacenterillä tv-asetuksiin.

18. Pugi

Pugi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla mediacenter ei löydä yhtäkään kanavaa. Vika ei voi olla singnaalissa koska jukeboxi toimii hienosti ja muutenkin talonkatolla olevasta antennista tulee singnaali.

19. Larmuska

Larmuska Guest

Mulla on DVBviewer tikun kaverina. Ylen tekstit on vähän kököt. Muuten aivan loistava hinta/laatu suhde.

20. Crilles

Crilles Guest

onko Dvbwiewer oikeasti hyvä? ja oisin ehk valmis maksamaan 15€ siitä jos se oli se hinta.

21. Larmuska

Larmuska Guest

Crilles: Mitä nyt olen testaillut tikkujen omia softia ja freeware-DVB softia.. niin kyllä tuo maksullinen DVBviewer on vienyt kirkkaasti voiton.

Käyttöliittymän muokattavuus ja toimivuus on onnistunut. Suurin etu on juuri se, että dvbviewerin voi säätää haluamakseen. Nauhoitustoiminnot ovat myös paljon paremmat kuin esim Artecin mukana tulevissa softissa. Kannattaa eka testata kokeiluversiota ja sitten tilata jos miellytti.

Jaa tämä sivu