1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vob. bup ja ifo dvd_lle???

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi petomiku 12.01.2008.

  1. petomiku

    petomiku Guest

    Tässä ongelma, mulla on dvd kansio esim: pekkapekka lentokone dvd. Se sisällä kansiot VIDEO_TS ja AUDIO_TS, audio_ts on tyhjä, video_ts kansiossa on seuraavat tiedostot: VIDEO_TS.BUP, VIDEO_TS.IFO,VIDEO_TS.VOB sekä VTS_01.IFO, VTS_01.BUP JA VTS_01-05.VOB.

    Käsitykseni mukaan poltto pitäisi onnistua kun poltetaan VIDEO_TS JA AUDIO_TS kansiot DVD:lle, mutta kun ei. olen kokeillut convertxto dvd:llä, roxiolla ja cdburnerilla. Poltto ns. onnistuu mutta tietokone eikä dvdsoitin tunnista levyä.

    Olen myös kokeillut polttaa ne kansiona "pekkapekka lentokone dvd. ei onnistu. olen myös kokeillut polttaa ilman audio_ts kansiota eikä onnistu.

    Mikä on pielessä??
     
  2.  
  3. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samaan aiheeseen liittyvänä tulen peesaamaan. Aikaisemmin Dvdshrink poltti levyn heti perään Nero:lla, mutta ei enää. En tiedä miksi? Jos Nerolla yrittää polttaa erikseen, niin tulee valituslappu, että äänet jää pois jonkun codec oikeuksien takia. Millä ohjelmalla kannattaa polttaa video tiedostot.
    Muuten eikös sitä polteta vain video_ts kansion filet? Audio_ts jää pois ja itse video_ts kansio myös, vain ne tiedostot vob, ifo, bub.
     
  4. ISOimage

    ISOimage Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juurikin näin, nerolla poltettaessa valitaan vain ja ainoastaan tuo VIDEO_TS kansion sisältö sellaisenaan.
     
  5. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    @petomiku

    Mitä vlc- mediaplayer sanoo, jos kokeilet sillä "Open Directory" ja pistät siihen tuon kovalevyllä sijaitsevan kansion. Jos ei avaa, filuissa on arvatenkin vikaa.
     
  6. petomiku

    petomiku Guest

    Joo ei avaa vlc sitä ollenkaan eli tiedostot on varmaan feikkejä tai muuten vaan pilalla! Kiitoksia avusta !
     

Jaa tämä sivu