Paraikaa tässä kasaus käynnissä.. Eli kun emossa on nuo ATX12V1, ATXPWR1 ja ATX4P1 pistokkeet, niin kuuluuko niihin kaikkiin vetää pistokkeet vai pelkästään yhteen vai mitenkä? Elikä miten pitää kytkeä?
Manuaalista nuo pistokkeet katsoinkin, mutta mulleppa ei selvinnyt mikä on oikea tapa, enhän asiaa muuten kyselisi ;D . Kytkin nyt sitten ATX12V1 ja ATXPWR1 kiinni, kai se niin menee, ei ainakaan mitään toistaseks hajonnu..
mullapa sattukin sopivasti olemaan sama virtalähde ja melkeinpä sama emolevy (IP35-E) ;P olen itse ainakin kytkenyt nämä: -8 pinnisen lisävirtaliittimen sinne ylös, -näytönohjain slotin vieressä olevan molex lisävirtaliittimen, -24 pinnisen ATX virtaliittimen. kone toimii vaikkei oliskaan tuossa molex liittimesssä virtaa mutta huomasin abitin omasta softasta että 12 voltin linja pysyttelee virtalähteellä vakaampana ja lähempänä 12v lukemaa mitä silloin kun tuo molex liitin on irti. mutta ei se kone hajoa vaikka pitäisit sen irti. luin olikohan ohjekirjasta että molex liitin olisi auxiliary lisävirtaliitin, lisää virtaa näytönohjaimelle vissin, ja eikös auxiliary meinaa jotain "vapaaehtoinen" tai sinnepäin. tee miten haluat, mulla se molexikin on kytkettynä kun eipähän tuo haittaa ja saapahan kone tarpeeksi virtaa ja minä mielenrauhan että se saa tarpeeksi virtaa