antec nine hundred ultimate gamer äänekäs!!!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mara04 08.01.2008.

1. mara04

mara04 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis mitä mieltä oltte tosta kotelosta oon kuullu että äänekäs on totta vai tarua ???? olisin ostamassa

2.  
  3. pseDe

pseDe Guest

tossaon jotain keskustelua kotelosta.

4. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  5. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
  6. pasla

pasla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihan jees kotelo, pelotaa vaan että minkälainen tuulitunneli on. Vois laittaa harkintaan ton kotelon.

7. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
    Antec Nine Hundred Case -kotelon miinukset:

- Heikot äänenvaimennusominaisuudet
    - Ei pölysuodattimia
    - Kiintolevykehikoiden kiinnitys kahdeksalla(!) sormiruuvilla
    - Kiintolevyjen kiinnityksessä ei vaimennusta
    - Neljän tuulettimen muodostama melu ei enää hiljainen
    - Ei irroitettavaa emolevykelkkaa
    - Etupaneelin liitäntöjen johtojen pituus

Miten tuollainen voi olla jees kotelo?

8. pasla

pasla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mulle kelpais. Ei tarvii olla mikään kullalla vuoratta ja minkin karvoilla koristeltu. :D

Viimeksi muokattu: 09.01.2008
  9. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Parempiakin on, esim. p180.

10. mara04

mara04 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo kiitos.joo äänekäs on! melkee kaikki sanoo!!! eiköhä p180 sitte oo se oikea :)...

11. schnappi

schnappi Guest

Tarkista että P180 on v1.1 jos ei ole niin ota P182. tämä sen takia että jos tuo P180 ei ole v1.1 niin siinä ei ole silloin mahdollisuutta laittaa johtoja emolevyn takaa...

12. dcellngin

dcellngin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei se nyt niin kovaa ääntä pidä. Hyvin ja tasaisesti se tossa vieressä surraa. :)
    Ohjekirjassa kerrotaan että jos täysillä huudattaa isointa tuuletinta (200mm) niin siitä lähtee n.30desibelin melu (+ilman suhina ritilän läpi) ja sama homma niiden muun 3kpl 120mm kanssa.
    Vertailun vuoksi: ihmisen puheääni on 60 desibeliä ja kuiskaus n. 30 desibeliä.

Ja pölyä se tuppaa keräämään lattialta mutta siitä selviää kun vetää emännän sukkahousut ritilöiden eteen (ohjeet ja vinkit sukkahousujen käyttöön: Niksi-Pirkka(TM))

13. TSK_Fin

TSK_Fin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse olen tyytyväinen tuohon koteloon sen omistajana, ei tietenkää oo pakko pitää kaikkia tuulettimia kun low-asennoissa niin silloin kone on erittäin hiljainen, ainoa ääni mitä kuuluu on kiintolevyn hiljainen raksutus.

14. T0nDee

T0nDee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos pistää yleensäkki tuulettimet huutamaan täysii, nii kylhän niistä ääntä kuuluu.

Viimeksi muokattu: 20.01.2008
  15. osqu

osqu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli hankittua kyseinen kotelo ja ainakin näyttää hyvältä kun ei oo vielä muita komponentteja vielä ostettu. Tietääkö joku saisko noi ton kotelon mukana tulevat coolerit yhdistettyä säätöpaneeliin vaikka siinä on ne säätönappulat joissa on kolme eri asentoa ?

EDIT: Kun tarkemmin tutkiskelin pakkausta niin,pakkauksessa oli teksti jonka mukaan noi antecin valmiiks asennetut 120mm tuulettimet on jossain tapauksissa kärsiny vaurioita säädinpaneelin kanssa käytettynä joten pakkauksessa on kolme uutta 120mm cooleria jotka ei pitäis vaurioitua. :eek:

Ja tässä mun mallissa näyttäis olevan paikat nestejäähdytyksenletkuille kun ei tossa scenegroup.netin arvostelun kuvassa näyttäny olevan niin vaikuttais tämän olevan uudempi versio.

Viimeksi muokattu: 06.07.2008
  16. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kannattaa vaihtaa ne antecin omat tuulettimet joihinkin hiljaisempiin. esim nexus tai noctua noista nexus halvempi vaihtoehto. ja molemmat noista saa säätöpaneeliin kiinni

17. samovari

samovari Guest

Itse antecin nine hundredin omistajana voin sanoa että kotelo on erittäin hyvä, siinä on aivan loistava jäähdytys ja mitä tuohon meluun tulee niin ei se kovaa meteliä loppuen lopuksi pidä kun on low asennossa tuulettimet. itse kyllä vaihdan tuulettimet johonkin muuhun silenttiin. ainut kova ääni kuuluu omasta intelin perus prosessori tuulettimesta ja sen vaihdan niin on se kohtalaisen hiljainen kotelo vaikka ei olekkaan samaa luokkaa p180 kanssa, mutta jos kunnon jäähyä haluaa tämä on siinä yksi parhaimmista koteloista

18. TSK_Fin

TSK_Fin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos ilmajäähyä aattelee niin tuo kotelo on siihen erinomainen. Esimerkiksi kun joku joskus sanoi että täytyy olla jokin vesijäähdytys tai joku prkl opel record auton öljynlauhdutin jotenkin koodattuna tuohon tietsikkaan että päästään alle huoneenlämmön.

Itse sitten kokeilin kun pidin parvekkeen ovea illalla auki ja laitoin tuulettimet täysille niin noiden etutuulettimien takana oleva Samsungin kiintolevy meni Everest Ultimate ohjelman mukaan +8 asteeseen. Että kun miettii niin ilma virtaa tuossa kotelossa todella hyvin sisään ja ulos.

Viimeksi muokattu: 29.10.2008

Jaa tämä sivu