nii mun kokoonpano on bfg 8800 gt 0c2 ja rossa on c2d e6750. ja sain markis vain 10500 pojoa! on uusimmat ajurit näyttikses. oon käsittäny että mun pitäs saada ainaski 12000 pistettä. kertokaas nyt taas viisaammat että onko nyt jotaki hämminkiä.
Ei näistä taida sen enempää vakiona lähtä. Mulla tuli kans vakiokelloilla 10500. Ku kellotti nii yli 11k
toi on normi tulos. kaikki uusimmat ajurit ja puhdas windows niin tommonen 11k on aika maksimi.. kellotuksella tuonne 12k+ pitäisi päästä. jos noita eri testi tuloksia meinaat että siellä 12k nurkilla pyörii vakiona niin yleensä heillä käytössä intelin extreme prossut jotka tuovat aika hyvin lisää pisteitä ja testeissä aina puhdas winukka juuri käynnistettynä.
Ja jos sattuu vielä Visva olemaan alla niin pisteitä lähtee vielä poissa. Itellä lähtee ~12k kellotetulla 8800gtsllä (G80) ja Q6600@3ghz XPssä.
Kaveri sai hiukan päälle 12 000 pistettä Asuksen 8800GT:llä ja 3,2GHz kelloilla pyörivällä E4300 prossulla. Sillä on tosin XP, mutta silti aika kovat pisteet.
on muuten mullakin xp. että onko sillä prossun kellotuksella nii suuri vaikutus? vai onko täs jotai häikkää?? kertokaas joku jolla on oikeeta tietoa.
no kyllähän se prossun kellotus nyt auttaa ainakin 500 pisteellä ja näyttiksen kellotus tuhannella.. mutta niinkuin jo sanottu.. 10500 pistettä on ihan normi tulos tuolle kokoonpanolle
mun 3dmark06 sekoilee jotai, ekan kerran ku runnasin sen, tuli jotai 13800 3dmarkkii, ja sit tokal kerral tuli jotai 11800 3dmarkkii. en oo kellottanu näyttist yhtää, mut prossu on 3ghz