Kingstonin muistikampojen takuu?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jflurrie 06.01.2008.

1. jflurrie

jflurrie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuulemma Kingstonilla on elinikäinen takuu muistikammoille. Onko se sama kuin ikuinen, vai mitä se tarkoittaa?

2.  
  3. Delf

Delf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noin minä sen ainakin olen ymmärtänyt. Mikäs siinä, kun muutenkin nuo muistikammat niin harvoin hajoilevat.

4. jflurrie

jflurrie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin siis kyllä minäkin sen noin olen ymmärtänyt, mutta periaatteessahan sen voi ymmärtää niin, että se kestää sen aikaa kun kestää, kun se ei enää kestä, se kuolee - ja takuu loppuu sillä hetkellä? Että niinkuin pikkuviat korjataan, mutta toimimatonta tuotetta ei?

5. Kakikello

Kakikello Active member

Kiitokset:
    22
    Pisteet:
    68
    Joku myyjä joskus sanoi että tuo "elinikäinen takuu" on käytännössä jotain 10 vuotta, joka tosin tietokemaailmassa on kyllä aika elinikäinen. Tosin jos esim. ylikellottaa ja antaa liikaa voltteja ja onnistuu käräyttämään niin "ei takuuta"

6. Juzu83

Juzu83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täytyy lisätä että myös A-Datalla, G.skillillä ja esim. Corsairilla on elinikäinen takuu muisteissa. Paikallisessa liikkeessä ne on aina myyny vain kingstonia tuolla takuulla ja ne vähä ihmetteli kun sanoin että kyllä monella muullakin on ikuinen takuu. Mutta jos kymmenen vuoden päästä vie osan vaihdettavaksi takuuseen niin kaivaako ne varastot läpi et onko sattunu jäämään sellaisia? :D

7. shinkai

shinkai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkseni Kingstonin "elinikäinen takuu" tarkoittaa sitä että takuu on voimassa niin kauan kuin Kingston on firmana pystyssä.
    Korjatkaa jos olen väärässä

Jaa tämä sivu