Eli käyttöjärjestelmänä on ei-alkuperäinen Windows XP pro (SP2) ja jostain toistaiseksi tiedostamattomasta syystä ei toimi enää Windows Live Messenger. Olen poistanut kyseisen ohjelman ja asentanut uudestaan n. 1000 kertaa. Windows messenger toimii. Ennen uudelleenasentamista olen pyyhkinyt kaikki rekisterit ym jäänteet edellisestä live-versiosta, mutta ei auta. Palomuuri ei blokkaa mitään. Toimimattomuus ilmenee niin, että kun kirjaudun palveluun sisälle, menee Live MSN "tilttiin" ja pian tulee "Windows Live.. on havainnut virheen.." ja ohjelma kaatuu. Mitä tässä vielä kannattaisi kokeilla? Kannattaisko joku korjaava xp asennus heittää? Miten tapahtuu komentoriviltä kriittisten tiedostojen tarkastaminen ja uudelleenasentaminen levyltä (ei muista)..
Olisiko Win Messengerin poistaminen kokonaan vastaus ? Itse ainakin poistin mokoman kun en tee sillä niin mitään....Eikä ollut onkelmia sitten ollenkaan .
Poistin win messengerin kokonaan. (RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove) Ei toimi edelleenkään...
Nyt vedin "sfc /scannow" .. ei muutosta... edelleen windows live messenger kaatuu heti kun kirjautuu sisään tai viimeistään kun koskee ohjelmaan. apuja?