Jees eli uutta näppistä pitäs saada.. Pelikäyttöön soveltuvaa.. Sais olla ainakin ne taustavalot yöpelejä varten. Ja mielellään sellane flatti. Näitähän nyt on eri hintasia mut mielellään tietty sieltä halvimmasta päästä mutta ei tosin budjettirajoitusta.
Oiskos tällainen Logitech mieleesi? Ei tosin ole flat, mutta razerissa kaikki napit eivät ole taustavalaistuja eikä Microsoft pärjännyt oman pelinäppiksensä kanssa testissä. Hinta ois siinä alta 80€.
Itse asiassa tosta on tullut vielä uudempi versio Tällainen Hinta halvimmillaan 75€ (hintaseurannan mukaan)
Tosta g15 vielä sen verran että tuo näyttö on hyvä pelikäytössä. Siihen saa kaikenlaisia kivoja pikku ohjelmia jotka näyttävät vaikkapa wow charrusi tiedot tai cs statsit pitkällä aikavälillä. Median näyttö on kiva ominaisuus pelaillessa.
Juups.. no mä alan olla luopunu jo tosta G15 oikeestaan kokonaan.. Kuulemma niin kovat äänetki lähtee.. Eikä ole oikeastaan hintansa väärti.. Eli mieluummin vaikka tuo saitek eclipse II Pitää vielä katsoa löytyisikö muita hyviä..
Yksi vaihtoehto olisi G11. G11 ja G15 näppikset ovat muuten identtiset paitsi G15 on tuo näyttö. Tuota G11 näppistä saa 50-60e
Joo, sen takia ehdotin tuota Saitekkia, koska kyse oli valaistusta näppiksestä. Varmasti on hyvä. Itse pelaan Razer Tarantulalla, johon saa myös valot, mutta lisämaksusta. Täydellinen näppis, ei nitise, eikä natise. Tosi jämäkkä ja hyvä myös kirjoittaessa. Näppäimien liikerata on sopivan pieni. Pelaajan unelma.
Jokohan tuota Razer Lycosaa saa Suomesta jostain? Ja mitä eroja Tarantulaan? Näyttäis kuitenki nuo Razerin tuotteet olevan laadukkaimipia
Njooh no tuota noin.. Tuo saitek vaikuttaa ihan hyvältä.. ja sitten Razer Lycosa vaihtoehtoina.. kumpihan kannattaisi.. tai mistähän tuota Razeria on edes mahdollista saada?