Kansiota avattaessa pyytäisi salasanaa, milläs ohjelmalla ?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Distrance 04.01.2008.

1. Distrance

Distrance Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tollasta kaivataan. Olen kokeillut sellaista jolla lukitaan kansio ohjelmalla mutta ne on ärsyttäviä kun se ohjelma pitää aina avata kun haluaa avata kansion taas, ja joskus se sekosi oudosti, enkä saanut kansiota enää ikinä auki :/. Tahtoisin sellaista että kun tuplaklikkaa kansion auki ei aukeakaan ennen kuin syöttäisi salasanan.

Onkohan tuommoista edes ?

Kiitos.

2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hoidan homman käyttäjätilien kautta; ne kansiot joihin muilla ei ole asiaa aukeavat vain minun tililläni...

Kuvaamaasi ohjelmaa ei ole vastaani tullut; joskus käytän pakkausohjelmaa salasanalla...

4. Distrance

Distrance Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, unohdin postailla tännekkin... Kyseinen ohjelma löytyi siis, FolderGuard nimeltään. Toimii hyvin, helppokäyttöinen, ei kuitenkaan ole ilmainen. Mulla ei käyttäjätilien kautta edes saa noita kansiota asetettua, minulla on XP Home. Ja kysehän oli siitä että voin avata koneen niin että kun painaa nappia menee heti työpöydälle, ettei tarvitse vieressä vahdata ja odottaa sitä loggaus screeniä..Sitä en saanut vielä onnistumaan tosin, mites se onnistuisi ?

Mulla on nyt vain oma tili käytössä, ja siinä ei ole salasanaa, mutta silti ei automaattisesti loggaa sisään.

5. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuossa ohje miten homeen saa security tab välilehden

Ja tuossa autologon ohje

6. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1