WD 250Gt kovo katosi levyhallinnasta(mutta näkyy biossissa)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Iisalmi 03.01.2008.

1. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli olin muuttamassa osion kokoa PartitionMagic 8:lla kun jostain syystä se tilttasi (tai kadotti kovon)..
    Sitten se teki siitä osiosta loogisen aseman(tai jotain).. Ja lopulta sit en muuta keksinyt kuin suosiolla menettää 250gigaa tärkeää tavaraa ja formatoin koko kovon.. No formatoinnin jälkeen se ei näy winukassa(ei omassa tietokoneessa, ei levyhallinnassa ja PartitionMagic 8 ei edes aukea kun valittaa jotain)..
    Eli ainoa mistä tiedän levyn olevan elossa on se että se näkyy biossissa ihan normaalista..
    Eli kertokaapas te mitä teen jotta saan sen kovon taas näkymään..?

Kaikki ideat kelpaa, joten antakaa niitä ideoita! Niin voin kokeilla ja yrittää saada kovon näkyviin..

Viimeksi muokattu: 03.01.2008
  2.  
  3. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakko upata, ku en keksi mitään muuta paikkaa mistä voisin "ratkaisun" löytää.. Te Afterdawnilaiset olette AINOA toivoni!!

Joten AUTTAKAA MINUA!!!

4. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse itselleni vastaten, kun kukaan muu ei auttanut:

Eli kovon sain näkymään, kun latasin WD:n sivuilta seuraavan ohjelman: Data Lifeguard Diagnostic for Windows
    Ja kirjoitin kovon täyteen nollia (itseasiassa en täyteen vaan ainoastaan ensimmäisen ja viimeisen miljoonan), sitten vain levynhallinnasta alustin levyn ja tein mieleiset osiot.

Jaa tämä sivu