En tällaista threadia löytänyt joten päätin tehdä sellaisen. Joo elikkä olisin siis ostamassa kyseistä konetta. Ominaisuudet: nVidian 8800GT 512mb näytönohjain Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz prosessori Noctua U9F prosessori cooleri Intel P35 piirisarjaan pohjautuva emolevy 4GB 800MHz DDR 2 keskusmuistia 500Gb Sata kiintolevy Polttava DVD-asema Konetta käytettäisiin monipuolisesti latailuun, pelaamiseen, leffojen katsomiseen, kuvien muokkaamiseen jne. Onko hyvä kone tarkoitukseeni? Ja ei tarvitse ehdottaa koneen kokoamista itse, syistä että: Ei takuuta, kokoamisesta huonoja muistoja. Kiitän jo etukäteen
Kyllähän tossa koneessa tehoja on ja varmasti laatu laite muutenkin. Niistä takuista vielä sen verran että kyllähän komponenteilla on samanlaiset takuut vaikka ne ite kasaisitkin, eikö?
Siis onks toi valmis pakettikone? Jos on niin älä nyt ihmees sitä osta! Menee vaan turhan paljon raha. Myöskin just Jimmsissä ne kokoaa koneen sun valitsemista osista, ja se maksaa 50€, eli ei tarvii itse. Ja kyllähän niillä osilla on takuut!
Heh.. nyt kun tuli katottua taas, niin onhan toi sittenkin ylihinnoitettu, ellei sitten toi kotelo ja virtälähde oo yhteensä 250-300e? Mutta tuskin on! Eli ite en ostais.
No ei tuo taida ihan halvin koppa olla... Kerrotko vielä tarkalleen mikä pro gamer on kyseessä niitä kun oli ainakin 4 jimmssin sivuilla oli Oc:na yms yms. Luulen että löysin sen oikean, mutta selvyyden vuoksi, laita vaikka linkki. En usko että kone varsinaisesti ylihinnoiteltu on, mutta pientä säästöä varmasti saa aikaan kun hieman muuttaa kokoonpanoa. Koneethan tehdään tilaus työnä, joten kokoonpanon muutos ei varmasti vaikuta koneen kokoamis aikaankaan radikaalisti. Eli esim sen kopan voisi vaihtaa, itse vaihtaisin kalliinpaan Antecin P190 tai P182 koppaan.