En löydä steamilla servereitä ja peli On Counter Strike Source. Voisiko joku auttaa koska nythän on joulu =)
Filtterit ja ohjelmat sallittu. Nat en usko koska p2p ohjelmat toimivat moittettomasti ja lataavat täydellä teholla enkä ole NAT asetuksia koskaaan räpeltäny. Mikäs sit vikana vois olla?
Voi itku, sama tappelu päällä. Eppäilen, ett toi mun telewellin motu tässä bugittaa. Eli port forwarding ei futaa ja steamin servu ei pääse verkkoon. Ainakin oon yrittänyt koklailla meneekö kutsut läpi tällä.
mul on telewell 510v3. Kerro jos keksit jotain... Mitä toi verkkotyökalu sanoo? Tai mitä sen pitäs sanoa, jos jollain steam workkii?
Jos STEAM ei löydä servereitä, tehkää se manuaalisesti Game-Monitorin avulla. Löytyy moneen peliin serverit + pelaaja-määrät, missäpäin maailmaa serveri sijaitsee jne jne.
Pistin tohon ton linkin aikasemmin. Porttiskannerilla kun koklaa kattoa meneekö esim. porttiin 27015 läpi niin mul ainakin sanoo, että on kiinni. Ois kiva tietää mitä sivu sanoo jos steam workkii...
Oon ite ihmetellyt missä mättää ja tilanne on se, että ainakin mun f-secure palomuuri antaa mennä kutsuja ulos, mut sit sisään ei tuu mitään eli siis: 1) modemista uloslähtevät tiputetaan 2) modemista sisääntulevat tiputetaan 2) palomuurista sisääntulevat tiputetaan? Operaattorikaan ei osaa auttaa muuta kuin, että käskee vaan laittaa sillaksi. Argh! Pitää tesmaa tota manualilistausta...
voi anaali, ei pelitä noi manuaaliset osotteetkaan. Valittaa vaan, ett "server is not responding" eli tarkottanee mun tapauksessa sitä, että edelleen on jossain portit vielä ummessa. Yritin kattoa mallia DC++ keskustelusta, mut ei tää nyt vieläkään ratkennut. Rupee toivo hiipuun...
Jesh, sain pelittään. Tässä vielä dokumentaatio telewell 510v3 modeemin stream virittämiseksi modemijälkipolville: tietokoneen verkkoasetuksiin kiinteä ip 192.168.0.99, 255.255.255.0, 192.168.0.254 ja DNS:ksi gateway 192.168.0.254 ja operaattorin oma (esim. Elisalla 193.229.0.42) modemissa virtual serveriin rivit both 27000-27019 192.168.0.99 both 27020-27050 192.168.0.99 udp 1200-1200 192.168.0.99 Ongelmia aiheutti ilmeisesti modemin päivitys eli nää samat asetukset oli kyl jo moneen kertaan, mutta pitää jaksaa aina buutata sekä kone, että modeemi.
Mulla on kans toi portti kiinni,miten se avataan kun tää saatanan steami ei löydä servereitä ollenkaan.
Jos sul on samanmerkkinen ja mallinen modeemi niin laitat kiinteän ip:n kuten yllä ja meet selaimella osoitteeseen http://194.168.0.254. Loput ohjeet yltä, olettaa tietty, ett on se NAT modeemissa päällä.
Jos teillä on f-secure laittakaa suojaustaso "toimiso" ja homma pelittää. Kotikäyttötaso ja toimisto on ihan sama asia. Näät vaan kaikki tiedot koska on yritetty hyökätä. _epäselvää tekstiä
Mul on f-securessa palomuurissa kyllä ihan "koti"-taso. Lisäsin varmuuden vuoksi palomuuriin reiät porteille. Voi olla, että pelkkä steamin lisäys sovelluksiin ois voinut riittää.
kun on tehnyt noi ipconfig jutskat ja pistäny niitä portteja sallituksi ja että ne saa pistettyä sinne pitää tuo ip osoite vaihtaa asetuksista joksikin tietyksi(siis ei Hae ip-osoite automaattisesti) nii että kun ne portit on sallittu niin pitääkö sen jälkeen vaihtaa tuo hae ip-osoite automaattisesti takaisin? ;s toivottavasti joku edes ymmärsi mitä kirjoitin
Ei kun sun IP:ksi jää se kiinteä. Eli mulla esim. toi 192.168.0.99 mikä on sinne modemin porttiasetuksiin laitettu.