Vista + Wlan = !!@´´$%**!!!!!!!!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi misfitmi 22.12.2007.

1. misfitmi

misfitmi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Varmasti tietokoneista tietävälle kovinkin simppeli kysymys, mutta kysytään silti...
    Kovin toivoisin jonkun ystävällisesti kertovan avuttomalle että minkä takia mun vista kytkee joka kerta langattomat ominaisuudet pois päältä kun tietokoneen(fujitsu siemens la1703) käynnistää uudestaan..

Tarkoittaen siis että wlan toimii kyllä, mutta kun joka ainut kerta joutuu ensin 1.etsimään langattomia verkkoja 2.määrittämään miksi niitä ei löydy 3.(windows ilmoittaa niiden ominaisuuksien olevan pois päältä) ottamaan ominaisuudet käyttöön 4.valitsemaan oman verkon ja yhdistämään siihen...

Ei valtaisa homma mutta ahdistaa kerta kerralta enemmän, kun pitäis varmaan toimia ilman moisia temppujakin?

Kovin kiitollinen olisin ohjeistuksesta!

2.  
  3. Vigilante

Vigilante Guest

mun acer läppäri tekee ihan saman homman ja syy siihen on, että virranhallinnassa on määrittely, minkä mukaan wlan ei käynnisty automaattisesti jos kone ei ole verkkovirrassa. Eli wlan ei ole sillä listalla, jolle automaattisesti tarjotaan virtaa akulta

4. misfitmi

misfitmi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mutta kun kyllä mun on kone pääasiassa verkkovirrassa..
    Ja mä oon kyllä laitehallinnasta ruksinut pois wlan:in sammuttamisen virran säästämiseksi, mutta eipä auttanut.

Jaa tämä sivu