A8N-E/S emolevy mikä mahtaa olla parhain muisti tyyppi jota tukee ja näytönohjain?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Belchior 21.12.2007.

1. Belchior

Belchior Guest

En paljoakaan tiedä tästä emosta kuinka paljon se tukee osia. kysyisin sen takia kun ehkä päivitän koneen muistit ja näyttiksen.prossuna on siis tuo AMD Athlon 3700 2.21ghz ja nykyinen muisti on pelkkää ddr muistia.saako tähän esim ddr2 ja moni mhz tukee? nytten on 400 muistia dual channel 128 näyttiksenä on radeonin x1600 pro avivo 256mt

haluaisin että pelit archlord, 2moons toimisivat täysillä grafiikoilla. tai no 2moons toimii mutta takkuilee. archlord jäätyy täysillä grafiikoilla ja olen juuri aloittanut sen joten tarttis saada kivemman näköstä grafiikkaa siihen.oon pari kertaa täysillä kokeillu ja ero on kuin yöllä ja päivällä mutten pysty 5 minuuttia pidempää pelaamaan kun kone tilttaa. kuvaruutu "jäätyy" niin sanotusti.

eli mikä olis parempi näyttis ja muistit tähän koneeseen. enempää en viittis päivitellä 939 kantaseen emoon. sanokaa rehellisesti onko tässä mitään järkeä vaiko ostaa kokonaan uus toosa?

2.  
  3. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei saa Ddr2, tuokin olisi manuaalista selvinnyt.

4. Undercova

Undercova Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tsekkaa se manuaali, sieltä löytyy. Socket 939 prossut ja kaikki pci-e näyttikset, sekä DDR1 muistit.

5. Belchior

Belchior Guest

pidättekö mua tyhmänä..kysyin kun mulla ei ole manuaalia..mutta kiitos

6. Undercova

Undercova Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aina sen valmistajan sivuilta löytää.

Jaa tämä sivu