Nykynen on AMD Athlon 64 x2 3800+ ja aattelin että tossa joulun jälkeen uuden ostais Ehdotuksia? En lähde päivittelemään uutta emoa että ihan AMD tuotteissa pysytään
Ei tohon kantaan saa enää huomattavasti parempia prossuja. Eli siinä vaiheessa kun haluat lisää tehoja, niin joudut emosi vaihtamaan.
Juu näin valitettavasti on. Samalla kun osatat uuden emon niin myös nopeampaa rammia parempiin väyliin, joten "koko roska uusiks" (paitsi näyttö ja jotkut SATA kovalevyt). Ei auta muu.
Joo mut en ala kyl ostaa nyt uutta konetta ku lähen vuodeks pois suomesta. Pitääpi sitte vuoden päästä kahtella.
Mäki oon uutta prossua hankkimaisillaan mutta en oo vieläkään varma käykö "X2" prossut mun koneeseen... Koneen malli HP Pavilion Media Center TV m7550. Kiitos jo etukäteen, mun on erittäin tärkeää saada tää ongelma nyt ratkastuu
Saat sen itsekkin selville hyvin helposti tällä pienellä ohjelmalla. CPU-Z. Pura paketti, aja ohjelma (ei vaadi asennusta). Nyt voi kestää muutama minuutti, kun ohjelma kokoaa kokoonpanosi. Nyt ohjelma on avautunut, ja näet CPU-välilehdellä "package"-kohdassa oman sockettisi. Asiasta kolmanteen... Kumpi on tällä hetkellä järkevämpää ostaa? AM2-kantainen emo, vai Intelin 775-kanta?