Terve. Eli asensin XP Pro:n käyttikseksi vanhaan koneeseeni ties monennenko kerran ja nyt sitten kun pääsin itse windowsiin tarkastamaan onnistuko asennus jne nii windows heitti ulkoasun siksi vanhaksi. Noh ei siinä mitään, laitoin XP:n perusulkoasun nii seuraavaksi XP kaatuu.. Jotain mystistä tässä nyt..? Eikä tietenkään ole aito asennuscd, jolta asensin xp:n. Kiintolevy on osioitu kahteen osaan, C=15gt ja D=20gt. Ja tosiaan kun ekan kerran menin ajamaan windows updatea, kaikki meni loistavasti mutta sitten toisen kerran kun edes aukaisin ie:n ja yritin käydä uudestaan updatea ajamassa nii siihen kaatu xp. apuja tarvitaan..
Tässä nyt oon yrittäny asentaa ajureita ja office xp:tä tälle koneelle niin aina heittää jonkun errorin. En voi ymmärtää mistä mahtaa olla kyse. Onko windows paskana vai mikä ihme?
saattaapi olla että sait maailman kuulin piratismin esto päivityksen koneellesi kiitokset voit osoittaa M$:lle
veikkaisin että siinä asennuksessa on mennyt joku mönkään (en tarkoita että olisit tehnyt jotain väärin ) vaan joku ei ole asentunut kunnolla tai sitten on asentunut viallisena,sinuna asentaisin winukan uudestaan tai jos olet jo kerenny paljon tavaraa asennella niin kokeilisin korjaus asennusta tai joka tapauksessa ekana korjaus asennusta,XP on kuuluisa siitä että se itse hajottaa tai hävittää tiedostoja,itsellä esim. tossa kuukaus sitte xp hävitti explorer.exe tiedoston kokonaan,ei auttanu palautus pisteet tai muutkaan konstit,sen sain silleen kuntoon että siirsin kaverin koneesta sen tiedoston takasin. edit: toisaalta voi olla rautapuolellakin jotain vikaa,kannattaisi testata muistikammat,jos on mahdollisuus testata vaikka toisessa koneessa.