off Afterdawniin pitää saada muutos. Pitäisi olla siten, että foorumin puolella pitää olla vähintään "member" että voi antaa tuotteesta tähtiä. Teksti arvostelun voisi toki antaa.
Totta, suurin osa yhden tähden antavista ei omista konsolia. Esim. ote käyttäjän "voikana" yhden tähden 360-arviosta: "- lakittaa ja hyytyy kuulemma" Eli meininki on juuri tuo, tapellaan ensin foorumeilla ja sen jälkeen käydään suutuspäissään kirjoittamassa arvioita laitteesta josta ei ole mitään omakohtaista kokemusta.
Minä omistan molemmat laitteet ja tässä plussat ja miinukset.. xbox360 +suhkot halpa +hyviä pelejä kuten halot ja fablet +live -live -välillä vähän tehottoman tuntuinen(ei vaivaa usein) -tuntuu olevan aika monella ongelmia koneen toimivuuden kanssa(onneksi ei ole itselleni mitään ilmiintynyt) ps3 +hyviä pelejä kuten gt5(tulossa)resistance 2 uncartedit ratchet and clankit +tehot +ilmainen netti +hiljainen -partyt (en itse ole ainakaan löytänyt mitään tapaa puhua samaan aikaan kun olet eri pelissä ja se rikkoo yhteisöllisyyttä) -hinta(ei itseäni kauheasti vaivannut) konsolit + helppoja(I like it) + käyttö ikä korkeammalla kuin pcssä - ei sillä mitään muuta sitten oikeen pysty säätämään paitsi ps3:sella vähäsen Minun mielestäni ps3 on parempi, koska siinä on enemmän parempia pelejä...(olin täysin puolueeton...)
Tässä vielä oma puolueeton arvioni, omistan molemmat seuraavista laitteista: Leivänpaahdin: +paahtaa leipää +värinen +aikakone(tulossa) -ei mittaa vettä Vesimittari +Mittaa veden kulutuksen +Huomaamaton -joutuu maksaa vedest Mä tykkään enemmän tozt niinq leivänpaahtimest ku siin on se aikakone.
Kuinkas moni omistaa tuon uusimman PS3:n eli tuon 250gt kovalevyllä olevan? Itse olen miettinyt tuota PS3:n ostamista, joten ihan vain mielipiteitä ja kokemuksia kaipaisin tuosta uusimmasta versiosta
Jos siihen viestiin joku haluaa vastata, niin hän vastaa, ei sitä joka päivä tarvitse erikseen kysyä.
Ei ole mitään mullistavia uutuuksia tuohon vanhaan verrattuna. Ominaisuuksia tullut bravia sync-toiminto (konsoli sammuu/käynnistyy sonyn bravia televisioiden kanssa itsestään) eikä muuta ole tainnut tulla (jostakin ääniominaisuudesta joskus luin?). Lähteneitä ominaisuuksia on linux-tuki.
Tuo "bravia sync" on sikäli hieno omianisuus, että toimii jotenkin myös joissakin samsungin telkkareissa. Kaveri kun hankki tämän uuden vehkeen. Kun pleikkarin käynnistää, niin telkkari lähtee päälle, ja kun pleikkari sammutetaan, tvkin sammuu. Kyseessä on vieläpä muutaman vuoden vanha töllötin. Tätä omianisuutta, ei ollut vanhan "fat" mallin kanssa. Ja Äänissä on se ero, että saat optisesta ulos, vaikka kuvan otatkin HDMIstä.
Siis kaikki ha sen tietää että PS3 on paljon parempi kuin joku xbox360. Te joilla on xbox360 sanovat vain xboxsta paremmaksi vain siksi että omistatte xbox360.
Siis kaikki ha sen tietää että xbox360 on paljon parempi kuin joku PS3. Te joilla on PS3 sanovat vain PS3sta paremmaksi vain siksi että omistatte PS3.
Ooks sä joku pelle?Joss luulet xbox360 olevan parempi,niin sano sitten jotain. PS3 on bluray,ilmainen online,paremmat pelimahdollisuudet ja tehokkaampi. Ehkä jotkut tykkäävät enemmän xboxin kontrolleista. Siis molemmat pelikonsolit ovat todella hyviä.
No siltä vähän vaikuttaa. Ku ei noi xbox nörtit mistään mitään tiedä,vain luule että se mikä ittellä on,niin on paras... Esim. toi aapona. Sanon nyt samaa kuin NAQS.Ooks ees kokeillu pleikkaa?
Ku ei noi PS3 nörtit mistään mitään tiedä,vain luule että se mikä ittellä on,niin on paras... Esim. toi Morris22.