Tilattu tavarat n. 80 Eur arvosta illalla KE 17.11,maksettu samantien eri pankista.Varmistus tilauksesta KE 17.11.sähköpostiini.Tavarat lähteneet ilmoitus sähköpostiin PE 19.11. Tavarat saapuivat perille tänään TI 23.11 asiallisesti pakattuina ja kaikki mitä pitikin oli paketissa.Voiko paremmin enää toimia..Loistavaa ! PS. Vertailun vuoksi kotimaisesta nettimyynnistä samankaltainen tilaus kesti keskimäärin n.3-5 vkoa...tehty parikin tilausta , että tälläinen tapaus tällä kertaa.
Vaikutti ihan mielenkiintoiselta kaupalta tämä dvdmedia.ee. Tilasin pari kimppatilausta (arvoltaan lähemmäs 400 €) nyt vaan odotellaan. Toivon mukaan ei tule suurta määrää lasinalusia. Yksi negatiivinen piirre kyllä on jo tullut vastaan vaikkei tarvaroita ole vielä saapunut. Ennen tilaamistani sähköposteihin joissa tiedustelin asioita levyistä vastattiin hyvinkin nopeasti. Nyt tilauksen jälkeen lähettämiini kysymyksiin (lähinnä toimitukseen liittyen) taas ei ole vastattu. Mahtaisiko täältä saada nopeamman vastauksen siihen tulevatko levyt + kotelot minulle kotiin saakka vai jodunko tunkemaan autoni niitä täyteen postin pihalla? Jos tulevat kotiovelle tuoko posti vai jokin kuljetusfirma ne? Entä onko saapuneissa pakkauksissa ollut sisällä kunnon kuiti tilauksesta?
Joku väitti, että tuotteet ovat halvempia paikan päällä ostettuna (http://www.grant.ee), kuin verkon kautta (http://www.dvdmedia.ee). Pikaisen vilkauksen perusteella väittäisin toista. Tuotteet grantilla (eestin vasine/emo dvemedialle) ovat pääosin eri kuin dvdmedialla jostain kumman syystä, mikä vaikeuttaa vertailua!?
Eestistä vahvistettiin, että dvdmedian tuotteita ei voi ostaa tai noutaa Tallinnasta paikan päältä samaan hintaan. Toivottavasti saavat toimituksensa pelaamaan. Tiedot tuotteiden saatavuudesta olisi myös mukava saada näkyviin webbikaupan sivuilla.
Aika paljon tulee lämäpalautetta, aijai! Nierlestä olen tilannu, hirvee köntti ja PK:t vain 10e. Sitä suosittelen!
Aika paljon tulee lämäpalautetta, aijai! Nierlestä olen tilannu, hirvee köntti ja PK:t vain 10e. Sitä suosittelen!
Teimme 350 euron kimppatilauksen. Tavarat toimitettiin viikon päästä asianmukaisesti pakattuna ja tilauksen mukaisesti. Ei mitään valittamista.
sadan cd-r:n paketin ostin tuolta ja noin kymmentä olen niistä kokeillut ja ei suostu polttamaan menee tietokone jumiin molemmilla soittimilla kun yrittää, samaa tekee kun koitin kaverin koneella. cd:t on nimettömiä ja niissä on valkoinen päällyspinta.
Tein 9.12 ensimmäisen tilaukseni (2 x DVD-R ja yksi DVD-RW - paketti) 9.12. ja kaikki tuli perille jo 13.12. - vain viikonloppu jäi väliin. Sain kaksi sähköpostiviestiä, ensin että tilaus on vastaanotettu ja sitten parin tunnin päästä tulikin viesti, että on lähetetty. Odotin tulevan postitse, mutta paketin toikin lähettipalvelu. Jos saksalaiset liikkeet ottavat 10€ jo tavallisen postipaketin lähettämisestä, niin 3€ lisää on hyvin vähän, kun saa paketin niin nopeasti. Paketissa kaikki oli ehjää ja hyvin pakattu. dvdmedia.ee toimi kohdallani loistavasti
Postikulut on niin hyvät, kun mahdollinen. Saksasta on ne halvemmat, kun sieltä lähetetään joka päivä Suomeen monta kertaa enemmään tavaraa, kun Eestistä. Niin on halvempi sinne laitta pieni ~10-20kg tilaus, kun Eestista. Mutta he eivät toimita ovelle 2 päivässä lähetyksesta. Olemme dvdmedia.ee sivulla vain Ritek tuotteita myynyt ja myös Ritek hinnat ovat parempia, kun nierle´ssa. Jos maksatte siitä 25kg tilauksesta pari eur´ia enemmään postikuluja, saatat voittaa myös pari kymppia medialta. Ridata -R 4x 25C - .ee=9,8eur .de=11.99eur G05 Printable 50kpl - .ee=20eur .de=24.99eur -R 8x 25kpl - .ee=10eur .de=12.99eur Kun tilaat nyt 25kg sitten olemme varmasti halvempi ja nopeampi vaihtoehto. Enää ei ole ollut ongelmia lähetyksessä ja kaikki toimii hyvin.
Viimeksi kun tilasin sinulta, kesti n. 4 viikkoa ja sitten tavara tuli postiin, josta sen jouduin hakemaan. Nyt olen kokeillut noita aritan 8x levyjä polttaa, viimeksi 2 päivää sitten 2 kpl ja molempien poltto loppui puolivälissä virheeseen, vaikka poltin niitä 4x nopeudella. Ovat ritek01 medialtaan ja ei kyllä ole minun merkki. 2 pakettia susia ilmeisesti. Vielä tuosta paketin nopeudesta, ei kai kellään ole niin kiire, että parissa päivässä tarvii, itse olen valmis odottamaan sen viikon, jos ne sitten tulee.
Dvdmedia on pieni toimija, jolla on eduolliset hinnat, mutt samalla myös ollut käynnistysvaikeuksia logistiikkansa kanssa ajoittain . Toivottavasti tilaukset toimivat vastaisuudessa yhtä hyvin kuin viimeisin tilaukseni: 1) to 9.12 tilasin 100 euron erän kokeeksi tavaraa ja tiedustelin samalla onko tavarat valmiina varastossa 2) tuntia myöhemmin tuli vastaus, että kaikki löytyy varastosta 3) maksoin illalla toimituksen 4) pe 10.12 tilaukseni status oli: delivered 5) maanantaina oli oikea tavara hyvin pakattuna kotonani
Sivullakin on kirjoitettu, että on uusi yritys (www.dpd.net) joka sen tilauksen toimitaa ovelle. Ennen oli Eestin Posti, paljon ongelmia ja monet paketit tulivat takaisin. Enää ei ole ongelmia ollut. Haluan itsekin, että kaikki menee nopeasti ja ei olisi mitään ongelmia. Ritek media on yleensä hyvä (www.dvdrhelp.com osoitessa myös paljon arvosteluja) ja sitä voin suositella. On kyllä tapahtunut, että levykin on viallinen, mutta yleensä se vika on tullut hardwaren puolelta. Jos olet varma, että vika on levyssa, läheta ne takaisin ja vaihtamme ne ilmaiseksi, jos vika on levyssa (myös postikulut kaikki meille) Nopeus ei ole ainoa syy , miksi tilata juuri meiltä, mutta nopeus+parempi hinta pitäisi kyllä kiinnostaa.
Levyjäni ei ole vielä kuulunut, kuten aiemmin täällä kirjoitin, eikä postiin ole vastattu. Lähetätkö joululahjaksi ne minulle Ken?
Levyjä ei juuri kannata lähetellä sinne takaisin, kun postimaksut on mitä on ja kuitenkin väität levyjen olevan ok, jolloin pk jää minun kontolle. On halvempaa tilata kiltisti uusia levyjä ja pitää nuo vialliset vaikka glögilasien alusina. Laitteessa ei ole vikaa, kun muut merkit pelaa. Voihan toki olla, että juuri nuo ei käy minun masiinaan (LG).
Itse tilasin 100kpl Ritekin CD-R levyjä ja 25kpl Traxdatan DVD+R levyjä. Lähetys tuli perille alle viikossa tilauksesta. Tavara oli hyvin pakattu ja kun muutama levy molempia on poltettu niin kaikki on toiminut hyvin. Yhtään virhettä ei ole tullut. Paljon tullut haukkuja, mutta omalla kohdalla kaikki toimi loistavasti! Suosittelen!
Suosittelen myös. Tilasin viimeksi tavaraa kyseisestä kaupasta noin 60 €:lla ja siihen oli laskettu myös postikulut mukaan. Tilauksen tein 22.12 ja paketti perillä 27.12 ilman suurempia ongelmia.
Suosittelen myös. Perjantaina maksoin ja eilen keskiviikkona olivat jo perillä. Ainoa pieni miinus tulee pakkaamisesta. Täytettä voisi olla vähän enemmän, vaikkei nyt mikään rikki ollutkaan. Esim. kelmuissa olevat levyt on pari kertaa lähtenyt seilaan kun oli liikaa ilmatilaa laatikossa. Myös dvd-kotelot olivat hyviä, parempia kuin nierlen räpsyt.