Kuulokkeet´?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi desteny 13.12.2007.

1. desteny

desteny Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taas on kerran mennyt Destenyllä sormi suuhun ja kutsuu AD gurut paikalle ratkaisemaan ongelman.

Olen hankkimassa uusia kuulokkeita joiden pitäisi olla todella laadukkaat, niin muotoilun kuin äänenkin puolesta. Ostin tuossa Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty äänikortin ja haluaisin päästä hyödyntämään tämän upean kortin tehoja. joten haluaisin listauksen kaikista kuulokkeista, joissa olisi myös mikki, ettei tarvitsis ostella erikseen sitä.

Pistäkää hifimiehet parastanne.

2.  
  3. schnappi

schnappi Guest

No mielestäni kannattaa ostaa kunnon hifi kuulokkeet!
    Esim. Sennheiser HD555:set.

Itse olen testaillu noita "headsettejä" ja ei kyllä ole tullut vastaavia kuulokkeita vastaan, vaikka ovat olleet kalliitakin headsettejä.

4. corepappa

corepappa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsekin kyllä kallistun oikean merkin puoleen, vaikka poika saa pukinkontista tuollaisen fatalityn Anttilan alennusmyynnistä, joka kyllä verkkokaupassa olisi ollu 10:n halvempi, perskule. Oon käyttänyt halvempaa kokoontaitettavaa Sennheiser 100:sta keveyden ja ilmavuuden takia. Hintaisekseen erinomainen äänentoisto ja mukava ottaa rillikotelossa (vakiovaruste) matkaan mukaan. Niin eihän tässä tietenkään ole mikkiä, joten se siitä. Ehkä toi fatality toimii, ja siitä saa mikin irti tarvittaessa.

Viimeksi muokattu: 13.12.2007

Jaa tämä sivu