Elikkä mulla on muutamia ongelmia tän steamin kanssa. 1.Steam ei aina löydä palvelimia 2.Peliin liittyminen kestää joskus tolkuttoman kauan (server not responding) 3.Suodattimessa ei ole peli valinnassa counter strikeä ollenkaan, mutta kun valitsee 'kaikki' niin silti sieltä löytyy niitä counter strike palvelimia muiden pelien joukosta. 4.Aina kun steam nyt onnistuu löytämään niitä palvelimia, niin niitä on liian vähän. 5.Selaimet eivät toimi kun steam on auki työpöydällä. Servuilla pystyy kyllä pelaamaan ihan normaalisti, kunhan sellaisen ensin onnistuu löytämään ja vielä liittymään. Apuja ?
1.Kuis nopee netti sulla on? 2.Entäs kone, paljonko löytyy tehoja? 3.Steam sallittu kaikista porteista palomuurissa?
1. 24 megane taloyhtiöl 2. Steam toiminu aikasemmin täl koneel ihan täydellisesti. Ne on noi steam updatet jotka taas kussu tän homman. Mut täs nyt kuitenki: Suoritin:AMD Athlon(tm) 64 Processor 3800+, MMX, 3DNow, ~2.4GHz Muisti: 1024MB RAM 3. Kai se on, oon kokeillu myös laittaa palomuurit pois päältä Ja ei oo langaton verkko Oon ettiny ongelmaan ratkasua jo aika monelta sivulta ilman tuloksia, eli pistäkääs nyt paremmaks