Kun tuon 8800 GT:n saatavuus on noin huono, kannattaisiko ostaa jokin muu saman tasoinen/ parempi näytönohjain suurinpiirtein samassa hintaluokassa? olen vähän miettinyt että kannattaisiko tuo uusi 8800GTS G92 ostaa, mutta senkin tilaamisessa voi mennä todella kauan?? Joten kannattaako pitää tuo Clubin 8800GT vai vaihtaa se johonkin muuhun?
Jos olet huomannut, niin Asuksen 8800 GTS 512 erä pitäisi olla ensi viikolla verkkokaupassa. Ennakkotilaajia on tosin liuta ja montakohan sieltä olisi tulossa?
Jos etit vielä 8800gteetä ja sulla on ~70 euroa laittaa lisää niin tilaa tietoasemasta, siellä on ainakin asuksen ja leadtekin 8800gteitä. Kävin pari päivää sitten ostamassa tampereen tietoasemasta leadtekin..
jimm'siltä ja elektronista löytyy tota 8800 gts:ää hyllystä itse tilasin ton http://www.jimmspc-store.fi/tuote/88GTS-H5GTCDS?t=false ,yritin enemmin yli kuukauden tilata 8800 gt:tä mutta ei mistään.
En ymmärrä.. itse sain Kuopion CruzBrokerilta 3 päivässä Leadtekin 8800GT:n, hinta oli 290€. ...Vilkaseppa Cruzin nettikauppa, voi olla että näillä 'ei niin suosituilla nettikaupoilla' on GT:tä heti varastossa.