ELi siis eroaako esim palit malli tuosta club3d mallista paljoa? oon kuullu, että ei kannata hankkia club3d malleja ku ne on niin huonoja.
Ei ole muuta eroa kuin oheis krääsällä, mitä paketin mukana tulee... tuo Club3D on ihan hyvä, mutta jos et sitä "uskalla" ostaa niin ota sitten joku muu!
Onhan siinä club3d 24kk takuu, eli kaipa mä sen otan. Mietityttää vaa se että on toi amd sempron 3600, 1gt 667mhz eli hidastaa tota 8800gt:n tehoja aika paljon. No kaipa mä jostain saan rahaa uuteen prossuun ja muistiin.
Ostat halvan mallin 8800 gt:stä ja nostat sen taajuudet riva tunerilla pelatessa aina sitten isommaksi niin säästät 80€ ostamatta sitä ylikellotettua versiota. Ja toi prossu on selvä pullonkaula eikä tolla gigalla muistia juhlita peleissä. Mikä virtalähde sulla on? Budjetti osiin on?
kyllähän se käytännössä on. Eri valmistajan tekemiä mutta sama malli ja kuten sanottua jotain eri oheiskrääsää siinä mukana tulee riippuen valmistajasta.
http://www.play.com/Search.aspx?sea...s+8800+gt&page=search&pa=search&go.x=0&go.y=0 Sori et tungen tänne mutta miksi noi 8800GT:t ovat noin halpoja tuolla kun en paljoakaan tiedä noista? Oho,sori en kattonu et ne on puntana=/=D
en kuule tiiä voisiko johtua siitä että toimitudkulut ovat aivan päättömät tai sitten mallit ovat niinsanottua b-laatua eli niissä voi olla vikoja joita takuu ei korvaa kn tietää
Jos se ulkomailta tulee niin postikulut on tähtitieteelliset melkei aina. Ei liike siitä mitää hyödy jos postikulut on korkeet. Samaa laatua se todennäkösesti on mutta amerikkaa kohti kun mennään niin hinnat laskee aina =)
Ei tällä hetkellä ole yhtään rahaa ja sen näyttiksen aattelin toivoo joululahjaks. Varmaa jonku kuukauden sisään pitäis olla joku 180e eli se ois mun budjetti prossuun ja muistiin. Ps. virtalähde on 520w ja emolevy on asus m2npv-mx.
ite katoin myös tota athlonin x2 6000, mutt ku katoin testeistä niin 5600 ois meleke yhtä nopea, ei ollu kuin joku 1fps ero ja hintakin ois joku 20e vähemmän. Niin ja onko peleissä huomattavaa eroa jos on 667mh tai 800mhz 2gb muistia?
Ei se jokasessa pelissä ole pelkästään 1fps ero. Ja teethän sä sillä koneella muutakin kuin pelaat. Sulla on 1.5 gigaa muistia niin onko sulla 3x512mb 667mhz vai 1gb+512mb 667mhz ja mitä latenssia`?