Ostin Counter Strike pelin, ja aluks siinä tuli joku outu ongelma, missä mä en nähny muutakun mustaa, mut kuulu kuitenkin, kun liikutin hiirtä. Sen mä sain ite korjattuu, mutta se ongelma, mikä mulla nyt on tulee tässä: Mä pelasin kountterii, kun yhtäkkii se lopetti koko pelin, että mun piti käynnistää kone uudestaan. Sitten avasin uudestaan counterin, ja alotin uuden pelin. sit, ennen kun siinä on näkyny minkä ukon valitsee yms. ja ne kuvat siinä alussa, siinä ei ollukkn muutaku valkosella kjirjaimilla kirjotettu samat tekstit, mut ne pysty valita vaan numeroina, ei hiirellä niinkun tavallisesti. Mä luulen, että tää on ihan aloittelijoiden yleisongelma, mutta en tiedä siihen vastausta :S Voisko joku auttaa vähäsen? Mulla on siis Counter Strike 1.6 ja Windows XP. Kaikki päivitykset on ladattu ja DirectX 9 ihan toiminnassa.
Tjoo jos oikein tajusin niin oli tää menu valikko vaihtunu old style valikoks eli meet optionssista olikos se nyt multiplayer ja sieltä advanced ja sieltä buy menu type ja siitä vgui menu