Hiiren tassut

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi QcK 10.12.2007.

1. QcK

QcK Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko tuollaiset tassut miten järkevä ostos hiireen ja jos ei edes omista mitään kunnon pelihiirimattoa?
    Katselin jimiltä tuollaisia hyperglide tassuja joten onko järkevä vai turha ostos?

2.  
  3. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    eihän se mikään turha ostos ole jos haluaa että hiiri kulkee sujuvammin

itse tilaan deathadderiini uudet tassut (vanhat niin kuluneet että ottaa hiiren pohja mattoon.. pitänyt korostaa teipinpaloilla) heti kun niitä tulee jimmssille (sivuilla lukee että yli 25kpl tulossa)

Viimeksi muokattu: 10.12.2007
  4. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se riippuu ihan hiirestä ja matosta. Itse hankin omaan MX Revolution hiireen teipit tonne pohjaan sen takia, koska alla oli kovapintainen karhea hiirimatto, jonka huomasin naarmuttaneen teflonipintoja hiiren pohjasta, hiiren "tassuja". Hiiri liikkuu paljon mukavemmin ja sulavammin näillä teipeillä. Voisi kai sitä käydä taas uudet ostamassa verkkokaupasta, kun nämä jo kuluneet puhki. Kannattaa vaan järjellä ja huolella miettiä, mitkä teipit/muovit sinne pohjaan sopii materiaaliltaan. Itse käytän tällaista aika liukaspintaista teippiä, tosin hiirelle tarkoitettua.

Jaa tämä sivu