XP salasanat

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi mpasanen 09.12.2007.

1. mpasanen

mpasanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten saan Järjestelmänvalvojana toisten salasanat selville, jos en halua muuttaa niitä, mutta katsoa tiedostoja muilta käyttäjiltä?
    Olen kuullut, että raakalla voimalla sais ainakin, mutta olisikohan tähän mitään muita keinoja?

2.  
  3. ekinen

ekinen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En tiedä miten saat katsottua toisten salasanoja, mutta on ainakin yksinkertainen tapa muuttaa niitä.

1. Mene Käynnistä
    2. Suorita
    3. Kirjoita cmd
    4. Kirjoita Ms Dossiin net user
    5. Valitset vaihdettavan käyttäjätilin nimen. Esim net user omistaja
    6. Sitten kirjoitat salasanan esim. net user omistaja 1234 niin omistajan salasanaksi tulee 1234

4. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Et sä Järjestelmänvalvojana mitään salasanoja tarvitse tiedostojen katseluun. Senkus selaat kovoa.

Vai tuleeko 'Käyttö estetty' kansiolle? Eli oikeasti yrität urkkia keinoa Järjestelmänvalvojan salasanan selvittämiseksi?

5. mpasanen

mpasanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No toisen järjestelmänvalvojan tiedostoja ei voi katsoa, jos tunnuksella on salasana. Voisinhan minä muuttaa sen salasanan, mutta ei sitä kotona tarvitse aina kaikkea kertoa miten seuraa mitä koneilla tehdään.

6. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Järjestelmänvalvojana kun kirjaudut, pystyt tutkimaan kaiken mitä koneestasi löytyy... jos olet itse luokkaa järjestelmänvalvoja, et pysty tutkimaan toisten samaa luokkaa olevien tiedostoja.
    sen perimmäisen Järjestelmänvalvoja tilin on tehnyt joku... jos et ole sinä sille passua antanut, et myöskään sitä täältä saa

Jaa tämä sivu