Windows xp asennusongelma.

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi asdjoni 09.12.2007.

1. asdjoni

asdjoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli. Kasasin seuraavanlaisen paketin: socket 754 K8U-X, amd athlon 64 3000+, 1gb ddr, 160gb muistia ja näyttis oli radeon 9600+. Kaikki osat ovat yhteensopivia ja uusia. Itse ongelmaan: Aloitan windows xp professionalin asennuksen tietokoneelle formatointi toimii hyvin, tiedostojen kopiointi kovolle menee hyvin, mutta tämän jälkeen ohjelma sanoo "odota 15sek tietokone käynnistyy uudelleen ja ohjelma jatkuu" tässä kohtaa taaksen minulla xp:n asennusohjelma pomppaa alkuun siniselle taustalle...Olen kokeillut säätää biosista kaiken maailman säädöt, lukenut emolevyn manuaalit monta sataa kertaa ja laittanut palikat uusiksi. Mikään ei oikeen näytä toimivan, olisiko ongelmana tällä kertaa rikkoutunut emolevy?? Nyt tarvis niitten nerojen apua. Kiitos.

2.  
  3. wee7os

wee7os Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En jaksa uutta kesksutelua aloittaa niin laitan tänne...

Eli Pitäisi asentaa Windows uusiksi mutta kun käynnistän CD:ltä ja avautuu ne valikot mistä mennään kovojen formatointiin yms. niin näppis ei toimi! Alkaa toimimaan vasta kun Windows käynnistynyt. Ihmettelin aluksi kun en päässyt valikkoon niin laitoin biosista että cd-asemalta boottaus, miksi näppis toimii biosissa muttei ko. valikossa?? Mitä pitäisi tehdä että saisin Windowsin asennettua uudelleen?

Kyseessä siis XP Pro

Viimeksi muokattu: 09.12.2007
  4. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
    Viimeksi muokattu: 09.12.2007
  5. wee7os

wee7os Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo usbissa oli, auttoi asiaa kun vaihdoin! Kiitoksia paljon! :)

Jaa tämä sivu