Hei AfterDawnin porukka! Tänään oli tavallinen päivä. Olin mesessä ja surffailin netissä. Sitten messenger sanoi, että minun pitää olla kirjautuneena sisälle. Sen jälkeen tuli virhekoodi: 80072efd . Ajattelin: "Noh etsitään vastausta netistä". Netissä sitten sanottiin, että minulta puuttuu DLL tiedostoja. Aikaisemmin päivällä oli puhdistanut roskat Ccleanerilla. Yritin mennä windowsin sivuille, mutta ne eivät avautuneet. "Ruuhka-aika" mietin ja etsin muualta tietoa. Sain tietoon, että kannattaa tarkistaa puuttuuko DLL tiedostoja suorita ohjelman kautta komennolla: "c:\windows\system32\initpki.dll,DllRegisterServer" . Ruutun pölähti tieto, että koneeltani puuttuu initpki.dll tiedosto. Hain tiedoston netistä ja pistin sen system32 kansioon, mutta: . Nyt huomaan DLL:n tärkeyden. Jotkin stream pätkät sivuilla eivät toimi, eivätkä myöskään windowsin sivut ja sivupalkki. Miten pitäisi tehdä? Pitääkö järjestelmä asentaa uudelleen? Kone on bootattu ja virustentorjunta ja palomuuri sammutettu. Jään odottamaan vastaustanne.
Tuli pieni ylläri: initpki.dll:n lisäksi puuttuivat Gpkcsp.dll, Sccbase.dll ja Slbcsp.dll. Tämä tapahtui kun suorita kohtaan pistin "Regsvr32 (dll nimi)". Auttakaa tai olen hukassa!
Onnistuin palauttamaan tiedostot seuraavalla koodilla: Sitten se piti tallentaa nimellä ja tiedostomuotona: IEfix2.cmd Lähde: http://forums.techguy.org/web-email/366908-page-cannot-displayed-hotmail-ebay.html?t=366908 Asia siis ratkaistu...