User Käyttäjä Salasana  

perjantai 5.9.2008 / 20:37
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > uutta tietokonetta ostamassa > pakettitietokoneet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pakettitietokoneet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vapatius
Member
_
8. joulukuuta 2007 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko olemassa missään sellaisia pakettikoneita, jossa olisi edes jonkinlainen näytönohjain. Vaikuttaa siltä, että jokaisessa mahdollisessa pakettikoneessa on joku halppis. Onko järkevämpää ruveta kokoamaan osista tietokone vai ostaa valmis paketti kun käytössä on tuo 1000 euroa?

Uefa Euro 2008
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2007 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakaan näillä yleisillä merkeillä(HP, Fujitsu, Acer etc..) ole yhtään järkevää pelikonetta. Jimmssiltä löytyy ihan hyviä pakettikoneita, mutta en näe mitään järkeä ostaa sellaista kun yhtä hyvin ne osat voi valita itsekin ja sitten kasauttaa samassa liikkeessä.

http://www.jimmspc.fi/listaa/vendor/565/10
vapatius
Member
_
8. joulukuuta 2007 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, täytyy koota paketti sitten itse. Kiitti vastauksesta.

Uefa Euro 2008
Member
_
9. joulukuuta 2007 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vapatius:
Ei välttämättä.

http://www.jimmspc.fi/tuote/MUI:NOR-100736-004

CORE 2 QUAD Q6600 2.4GHZ (G0 stepping) | Leadtek 8800gts (G92) 512MB | G.SKILL 2GB Dual Kit DDR2-800Mhz | Abit IP35 | Sonata III Silent (500w) | Samsung 500GB Spinpoint
AfterDawn Addict
_
9. joulukuuta 2007 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti labelloAD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vapatius:
Ei välttämättä.

http://www.jimmspc.fi/tuote/MUI:NOR-100736-004

Miksi maksaa noin paljon tosta kun saa itse kasauttamalla enemmän tehoa pelikäytttöön!

Koneeni: Antec P180 v1.1|BeQuiet 500W|Asus P5K|C2D E8400 + Cooled by NH-U12P|C3D HD4870|2Gt 800+Mhz AxeRam|WD 160Gt|SB X-Fi Xtrememusic|sennheiser HD555
Mainos
_
__

_
scubadave
Member
_
9. joulukuuta 2007 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Schnappi, onko nyt yleensäkkään työntää useita tuhansia kaiken näköisiin tietokoneisiin ja sellaiseen joka kuitenkin on vuoden päästä vanhaa teknologiaa ja periaatteessa hyödytöntä... kaikki eivät edes vaivaudu kasaamaan konettaan itse, tai eivät osaa, vaikka ihme on jos ei.

ja ei tuossa paketissa ole mitään huonoa kun katsoo osasia ja "normaali" hintaa. ja suunnilleen samaan hintaan kyllä saa paremman ja tehokkaamman koneen mutta jos tuo välttää ni mikäs siinä ja tossa on käyttikset ja kaikki muu jännä mukana :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > uutta tietokonetta ostamassa > pakettitietokoneet

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy