nonii eli oon tos joulun jälkee ostamassa uutta konetta ja tää näyttis asia ei oo viel aivan varma. tällä hetkellä olisin kallistumassa jompaan kumpaan atiin. jos käy niin että ostan atin niin onko tuo 3870 ihan ehdoton eli viekö se 3850:n tehoissa ihan pystyy,sitten taas tää uus 8800gts nii meneekö sen hinta siihen 300e tuntumaan ja oon lueskellu näitä juttuja nii se ei oo paljoo tehokkaampi kun Gt...tää uus gts ei mahtuis tän hetkiseen budjettiin eli pitäs säästää hiukan. näyttiksen ei tarvi tosiaankaa ees olla näillä mun pelaamilla peleillä minkään noitte näyttiksien tasonen mutta ajattelen tulevaisuutta että jos sattuu tulemaan hyvä peli vastaa nii saatan ruveta pelaamaan sitä. antakaa jotai neuvoja tähän "ongelmaan"
HD 3870:een päätyisin. On vähän enemmän varaa sitten kuin tuolla HD 3850:llä pelata tulevaisuudessa (huom. vähän). 8800 GTS G92 on varmasti hyvä kortti, mutta jos ei tarvi tehoa nii kannattaako sitä sitten ostaa.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3151&p=10 ite oon tilannu club3d hd3850 256mt:n nuitten testien peruusteella.joskus hommaan toisen ko on halpoja kerran
niin paljonkos tuossa 8800gt:ssä on takuu kun kattelin vaa että 3870:ssa oli 2 vuoden takuu ? millonkohan tota 8800gt:tä on tulossa tolla uudella tuulettimella myyntii. tippuukohan noitte hinnat joulun jälkee mitenkää vai pysyykö samoina ku nytte niillä varmaa on kovin halunta,ja millonkoha niitä alkaa tulemaan myyntiin kaikille halukkaille
Eihän sitä tiedä milloin se nVidia saa ongelmansa korjattua. Varmaan seuraavat 8800 GT:t jotka nVidia toimittaa on varustettu uusilla jäähyillä. Takuu vaihtelee valmistajan mukaan, toiset antavat kahden vuoden takuun, toiset kymmenen, toiset elinikäisen.
joo just kattelin nii ei se ainakaa se uus tuuletin lämpöihin paljoa vaikuttanu mutta ääneen kylläkin. ihmettelen jossei laske esim. HD 3870 hinta laske tuosta ~210e kun melkeen samaan hintaan saa 8800GT:tä
niinhä se taitaa olla et jos 8800GT haluisin nii tilaus pitäs varmaan laittaa jo nytte nii vois saada joulun jälkeen sen
Kuka ostaa HD3870 kun saat 8800GT 256 halvemmalla ja joka pieksee lähes kaikissa peleissä kaikilla resoilla tuon atin? http://en.expreview.com/?p=64&page=4