1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ehdotuksia? pitäisikö vaihtaa näyttistä vai yrittää vielä jotain?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi JuFF1 01.12.2007.

1. JuFF1

JuFF1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä minulla on nyt ongelmaa nykyisen näyttiksen, GeForce 7900 GT:n, kanssa.

Minulla siis on kaksi näyttöä. Acer 17", joka on ensisijaisena ja jolla pelaan surffaan yms., ja 22", jolla katson videoita, dualview asetuksilla. Kun olen katsonut videota 22"lta jonkin aikaa(vaihtelee, joskus pari sekunttia, joskus pari minuuttia) kuva menee mustaksi. Eikä siinä vielä kaikki. Kuvaan toki joskus palaa värit kun heitän sen videon 17"een ja takaisin 22"een, mutta välillä kone tilettää siihen paikkaan ja käynnistyy uudelleen bluescreenin kautta. Koitin microsoftin ohjeita http://support.microsoft.com/kb/293078 mutteivat nekään auttaneet.
    Sama ongelma toistuu pelatessa mitä tahansa.

Kannattaisiko vielä siis yrittää jotain vai onko suositeltavaa hankkia vain uusi näyttis, ja jos on niin mikä olisi tällä hetkellä järkevin vaihtoehto?

Kokoonpano:
    Nexus Breeze 600W, DFI lanparty sli-dr, amd athlon 64 x2 4200+, GeForce 7900 GT, 2 Gt 400 MHz DDR

2.  
  3. JuFF1

JuFF1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Edellispäivänä muuten juuri asensin kaikki uudelleen koko kiintolevyn formatoimisen jälkeen järjestyksessä:
    winu
    ->kaikki ajurit mitä nyt levyiltä löytyi->tietoturva
    ->ja sitten kaikkea muuta sälää mitä satuin tarvitsemaan
    ->lopulta sitten koitin uusimpia nvidian sivuilta hakemiani ajureita ja jossain foorumilla suositeltuja 61.77 (muistaakseni siis 61.77) ajureita

Jaa tämä sivu