1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Baze dvd5500 region rajoitus

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi sasehaap 30.11.2003.

  1. sasehaap

    sasehaap Member

    Liittynyt:
    30.11.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kenelläkään tieto kuinka Baze Dvd5500 poistetaan region rajoitus. Nyt se estää NYC tuodun Bruce DVD-levyn soiton. kone hauettu Markantalosta. WEBistä ei löydy mitään tietoa koko koneesta tai sen valmistajasta
     
  2.  
  3. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hain ko. koneen Markantalosta itsekin kylkiäisenä ja ei todellakaan ole region free. Web ei löydä mitään ko mallin nimellä. Ainut keino saada se region freeksi on löytää vastaava alias united, euroline, denver ja ohjeet sille
     
  4. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    kattos löytyykö ohjekirjasta maahantuojan puh.numeroo tai sähköpostii ja kysy sieltä suoraan...jollei o mitää infoo ni käys ko. liikkeestä kysymässä lisäinfoo tai jos niillä olis jotai numeroo / osoitetta antaa
     
  5. cronos

    cronos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    795
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no joo tää ei liity kysymykseen mutta tähän kyseiseen soittimeen kylläkin...oletteko kukaan koittanu toimiiko VCD ja SVCD teidän koneissa kun manuaalisssa tukea ei ilmotettu mutta itsellä ainakin toimii tmpgenc:llä koodatut ja nerolla poltetut VCD:t ja SVCD:t kelauksineen ja kaikkineen...
    Laittakaa omien laitteiden kokemuksia..
     
  6. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla ei toiminu Nerolla poltettu VCD, kun oli poltettu Sonyn CD-RW:lle, kun nyt jollakin ainakin on toiminut niin täytyy kokeilla CD-R. käytin VCD:n tekoon TMPGenc => Nero Systeemiä. Ko laitteen maahantuoja on joku dan guard 09-4778750, en itse ehdi tännän enään soitteleen, mutta katellaan jollei joku muu ala pommittaa.
     
  7. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  8. cronos

    cronos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    795
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo samalla yhdistelmällä toimi mulla ja sitten toimi joku ties millä tehty 3 cd:n svcd matrix reloadedista....eli sullakin varmaan toimii cd-r:lle poltettu...nää mun oli ainakin cd-r levyillä.
     
  9. Gao

    Gao Guest

    Joo, mulla toimii myös Nerolla poltetut mpg:t ja myös video cd:t. Onko kukaan löytänyt lisäinfoa tuosta aluekoodista, kuinka saataisiin se vapaaksi? Bazen maahantuojasta en myöskään löytänyt mitään infoa, entä te?
     
  10. tkallio

    tkallio Member

    Liittynyt:
    02.12.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    DVD5500 codefree

    1.Avaa levykelkka
    2.Paina SETUP
    3.Paina 3 kertaa oikealla olevaa nuolinäppäintä päästäksesi PREFERENCE SETUP valikkoon
    4.Valitse 1,3,7,9 ja sitten 0-6 välillä valitaksesi aluekoodin (0 on aluekoodivapaa)
    5.Paina SETUP tai CLOSE tallentaaksesi asetuksen
     
  11. tkallio

    tkallio Member

    Liittynyt:
    02.12.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  12. tkallio

    tkallio Member

    Liittynyt:
    02.12.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En kyllä ole itse kokeillut kun pakkaus vielä avaamatta. Paljonkohan tuosta sais jos möis.

    Toni
     
    Viimeksi muokattu: 13.08.2007
  13. Olvi

    Olvi Member

    Liittynyt:
    07.01.2003
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nero 6:lla poltettu SVCD toimi ainakin hyvin imation merkkisellä CD-RW levyllä
     
  14. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Markantalossa oli muistaakseni uutena 78 egee, löysitkö ohjeet jostain tuolta dangaard.com:sta vai mistä?

     
  15. astro72

    astro72 Member

    Liittynyt:
    02.12.2003
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  16. Gao

    Gao Guest

    Kiitos tkallio! Nyt toimii 1-alueen dvd mainiosti!!
     
  17. Olvi

    Olvi Member

    Liittynyt:
    07.01.2003
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miksi mulla ei tapahdu mitään vaikka kuinka painaisi SETUPpia kaukosäätimsetä.. Onko tässä joku juju?
     
  18. sasehaap

    sasehaap Member

    Liittynyt:
    30.11.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tkallion ohje toimii hyvin, muuten kone toimii ilmaiseksi peruslaitteeksi hyvin
     
  19. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo kyllä tuo ohje ainakin mulla toimi, testasin 5 alueen levyllä ja jo rupes pelittään. Kaikki VCD/SVCD:t CD-R:llä olen saanut myöskin toimimaan. Tähän mennessä ei pahaa sanaa ko. soittimesta
     
  20. Dumo

    Dumo Member

    Liittynyt:
    08.12.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei mikään huono soitin, ainakaan ilmaiseksi. Tuo hakemistosysteemi vaikuttaa aika toimivalta: Laitoin DVD+RW:lle eri kansioihin sekalaista tavaraa (.mp3, .jpg, .mpg, .vob ...) ja kaikki tiedostot avautuvat kiltisti. Ei tarvitse turhaan leikkiä vcd/svcd kanssa, kun kerran mpg:t aukeavat suoraan levyltä.

    Vielä kun tukisi mpeg4, niin olisin tyytyväinen :). On nimittäin tuskaa tuo xvid/divx -> mpeg2 konversio, lähinnä äärimmäisen hitauden takia.

    Näköjään osa soittimista on jo valmiiksi region free (kuten omani) ja osa ei.
     
  21. Olvi

    Olvi Member

    Liittynyt:
    07.01.2003
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan kokeillut irtotekstejä leffoissa? Ei taida toimia, vai?
     

Jaa tämä sivu