1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vistan WLAN lakkasi toimimasta!

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi sannius 29.11.2007.

  1. sannius

    sannius Member

    Liittynyt:
    29.11.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ongelma:
    wireless ei yht'akkia toimi (viime sunnuntaina) Kone on HP Pavillion dv6264 tms windows vista. Aikaisemmin wlan connection on nayttanyt joko "wlan ei kaytossa" tai "wlan kaytossa", ja nyt pikakuvakkeessa on punainen ruksi paalla ja teksi Ei yhteytta - Et ole yhteydessa verkkoihin. Kun menee ohjauspaneelin kautta 'avaa wireless assistant' se ei aukea.
    Hp:n sivuilta loysin ainoastaan vihjeen etta joku up-date ois liikaa ja sen aiheuttama ongelma joten latasin BIOS F.3A (SP36551) toisella koneella ja asensin sen mutta ei mitaan uutta vielakaan. Taman lisaksi olen englannissa ja koneeni on asetettu suomenkieliseksi. Takuuta on kylla viela muutama kuukausi jaljella (tosin kuitti on suomessa) Hermot menee... APUA! Samassa verkossa/ samalla modeemilla oleva toinen kone toimii nain vallan mainiosti. Modeemi on NETGEAR.
    Hp Wireless Assistant ominaisuuksissa lukee pikakuvake kohdassa "ei kaytossa" mutta en paase sita muuttamaan?
     
  2.  
  3. mind77

    mind77 Member

    Liittynyt:
    18.01.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla ainakin piti painaa fn nappia ja jotain f1-f12 kokeile niin löydät :))
     
  4. sannius

    sannius Member

    Liittynyt:
    29.11.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilin useita kertoja fn + jokaista f-numero-nappainta,
    Mutta punainen valo palaa ja punainen ruksi yhteys ikonin paalla pysyy.

    Talla toisella koneella nayttaisi tarkemmin ottaen olla fn+f2
    (tama kenties auttaa jotain toista vastaavan ongelman kanssa)
     

Jaa tämä sivu