Kysymyksiä: 1)saako niitä ethernet-kaapeleita ostettua erikseen? Ostin xbox 360 arcaden jossa sitä ei tullut mukana. 2)onko jäähdytyjsen kannalta järkevämpää pitää xboxia sivuttain vai pystyssä? 3)Onko 20 gigan kiintolevy tarppeksi?Vai onko 120 parempi?
1) Saa. Lähestulkoon jokaisesta tavaratalosta löytyy. 2) Ei liene suurta merkitystä. 3) 20GB riittää tällä hetkellä varsin hyvin. 4) En nyt sanoisi että huomattavasti, riippuu paljolti myös televisiosta.
Vastauksethan siinä tulikin jo mutta kommentoidaan vielä että toi 20 gigaa riittää mainiosti, sillä Suomessa ei Livestä voi ladata kummempaa sisältöä kuten leffoja jotka vievät kovalevytilaa. Ja itse pidin omaa boksiani aina pystyasennossa mutta n. vuoden käytön jälkeen sekin lakkasi toimimasta..
Kiitän. Mutta vielä muutama kysymys: 5)Toimiiko se netti sitten niin,että liitän ethernet kaapelin modeemiin?(olen kait hieman tyhmä :/)Vai onko siihen jokum toinen johto? 6)Ja entä palomuuri?Asennetaanko se xboxille vai mitä?
5) Vastaus tuolta, http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/423710 6)Palomuuria ei asenneta xbox360:een.
Anteeksi.Olen avian pihalla koko xboxista.Auttakaa joku minua. 8)mikä on rj-45 kaapeli?entä rj-11?Mitä niistä tarvitsen kun aion liittää konsolin modeemiin? 9)Onk rj-45 kaapeli sama kuin ethernet-kaapeli?entä rj-11? ......
Kannattaa lukea huolella tuolta mitä kerrotaan/kirjoitettu. Sieltä selviää paljon asioita ja mitä tarvitaan,että voi esim. pelailla live:ssä. http://www.xbox.com/fi-FI/support/xbox360/connecttolive/modemconnection.htm
No niin,minulla on xbox live.ja se toimii moitteettomasti.Kiitän teitä suuresti. Vielä yksi(ja varmasti viimeinen kysymys). Miten voin siirtää musiikkia xboxille?
Rippaamalla musiikkia levyiltä.. Huom. ei mp3-levyiltä vain audio. Tietenkin voit iskeä vaikka usb-tikulle musaa kuunnella sen kautta Xboxilla.
Ajattelin ostaa tommosen xbox 360 elite packin, ja siinä kun puhutaan vaan jostain High Definition liitännistä jne, niin saako sen kytkettyä vaan johonkin HD TV:seen vai meneekö sen ihan tommoseen normi telkkuun missä on scart liitäntä ?
Menee se tietysti tavan scartilla, siinä on vaan lisäksi HDMI liitäntä. Kannattaa kuitenkin ostaa RGB-kaapeli, jos meinaat kuvaputkella pelata. Siinä näkyy värit paljon paremmin.