Eli kertokaans joku halpa ja laadukas poweri. prossuna on amdin 3800+ X2, ja tulevana näytönohjaimena nvidia 8800GT
Antec NeoHe 430W. Corsair VX 450W tai HX 520W Tossa pari hyvää hinta/laatu suhteeltaan olevaa poweria.
BeQuiet 450w BQT E5-450W Tuon laadusta olisin eri mieltä tai sitten mulle on tullut vain huonot yksilöt.. 4kpl ostettu ja 2 käynyt jo takuussa. toinen niistä "vinku" koko ajan ja toinen pimeni kokonaan 3kk jälkeen. muuten ne on kyl hiljaisia. Nexus:set pelanneet hyvin ei yhtään vielä takuuseen.
Lainataampa ketjua, kun oma ongelma niin läheltä liippaa. Eli uusi poweri pitäisi ostaa 400W Nexuksen tilalle, kun tuntuu olevan nykyisellä kokoonpanolla turhan kovassa rasituksessa. Tuota 430W NeoHe:a ovat hiljaiseksi väittäneet, niin mikähän mahtaa olla tilanne 500W-mallin kohdalla? Toisena vaihtoehtona olen miettinyt BeQuietin 550W Straight-Serie:tä, mutta tuon käyntiäänestä luin jostakin hieman negatiivista kommenttia.
Viestiketjun aloittajalle: Jos halpaa etsit, niin kannattaa ostaa Chieftec-merkkinen. Tietenkin häviää tehoissa ja hyötysuhteessa NeoHE:lle tai Corsaireille, mutta hintaansa nähden ne ovat riittäviä ja luotettavia. Itsellänikin on Chieftecci (450 wattinen), koska niitä suositeltiin minulle eikä itelläkään ollut liikaa rahaa kulutettavaksi. Eikä se vielä ole tuottanut pettymystä.