Outlook Express on kirouksen vallassa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi SannaA 26.11.2007.

1. SannaA

SannaA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tätäkin on jo varmaan jossain vuosituhansien saatossa käsitelty mutta en löytänyt helppoa (tajuttavaa) vastausta mistään.

Olen kahden (tai kolmen) ongelman kanssa puuhastellut heken aikaa.

1. Unohdin erään sähköpostini salasanan, ja se on jäänyt talteen E-Outlookin syövereihin, saisinko sen sieltä jotenkin ongittua.

2. Kyseinen Outlook Express sekosi ja nyt niitä *.dbx tiedostoja löytyy kaikista tileistä (joita on koko perheellä 12 samassa Outlook Expressissä) kolminkertainen määrä. Saako nämä jotenkin yhdistettyä, ilman että tiedostoja valuu hukkaan. Siellä kun on hotelli ja lentovarauksia sun muita joukossa... Olisi varmaan ollut fiksua ottaa varmuuskopiot, mutta

3. Saisinko jotenkin tallennettua OE:n viestisäännöt, niitä kun on muutama kymmenen, enkä mitenkään jaksaisi naputella niitä uudelleen toiselle koneelle.

Jos osaisitte vielä selittää asian siten että aika yksinkertainenkin (minä) sen ymmärtää niin hyvä juttu.

2.  
  3. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. SannaA

SannaA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmat kirotun Expressin kanssa jatkuvat.. Tällä kertaa pulmia aiheuttavat nuo DBX tiedostot.
    Minulla on niitä 489...
    Kuinkas niitä saisin yhdistettyä.

P.S. http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html linkki pelasti salasanani, kiitos vinkistä

Viimeksi muokattu: 04.03.2008

Jaa tämä sivu