Elikkäs Olen jouluna ostamassa uutta konetta, ja ajattelin ostaa tämän 8600GT. Niin onko siinä tarpeeksi potkua counter strike source pelille? Prosessoriksi tulisi intel C2D E6750
Parempi, mutta hintaero X1950pro:hon ei ole kovin suuri, mutta tehoissa niillä kahdella on eroa jonkin verran.
Ok. Mutta counter strike source pyörisi varmaan tuolla ati radeon x1950GT:llä hyvin, koska peli vaatii enemmän prosessorilta. Onko sitten geforce 8600GT:llä ja atin x1950GT:llä paljon eroa
Juu css pyörii X1950GT:llä mainiosti. 8600GT:llä ja X1950GT:llä on eroa semmoinen 20% X1950GT:n hyväksi.
Mielestäni kannattaa ostaa 8600gt, on se kuitenkin sen verran halvempi ja CSssä ei vaadi paljoa tehoja. Uusissa DX10ä tukevissa peleissä 8600gt kiitää ohi ja mainiosti.
mietin itse samaa, ja aina olen ollut vähän geforcen puolen.. ja kun source on enemmänkin prosessori peli. Ja prosessoriksi tulisi intel c2d e6750
no prossu ei ainakaan olisi pullonkaula itselläni intel core 2 duo e6400 ja aion varmaan hommata tuon 8600gts:sän
Ei ole pelejä tullut hankittua vielä tälle uudelle kokoonpanolle, mutta aion hankkia Crysis, Need For Speed Pro Street ja Sega Rally 2007. Saa nähdä miten prossu ja näyttis jaksaa tuon crysisin kanssa, mutta uskoisin pelittävän jotenkin.
Juu. Meinasin näitä 8800GT :> omasta mielestä nama 8800GT:t ovat crysikselle ja call of duty4 ja muille UUSILLE peleille