1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360 pelit

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Samkoon 25.11.2007.

1. Samkoon

Samkoon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täällä foorumilla on nyt lähinnä itse konsolia koskevia topiceja. Ajattelin tässä tehdä 360 pelejä koskevan topicin missä voi keskustella jo julkaistuista ja tulevista peleistä.
    Itse alottaisin parilla kysymyksellä. Eli kun tuota 360:istä havittelen, niin mitä pelejä siihen kannattaisi alussa ostaa? Halo 3 ainakin on pakko hommata, sitten meinasin vielä jonkun muun, mahdollisesti Assassin Creed? Ja kolmanneksi jonkun autopelim, eli Forza motorsport 2 tai Project Gotham Racing 4? Gamespotissa forza sai paremmat pisteet, mutta onko täällä joku joka olisi mahdollisesti pelannut noita molempia ja osaisi sanoa, että kumpi noista kannattaisi valita?

2.  
  3. DaMike

DaMike Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Forza ja PGR 4 ovat aivan erilaisia pelejä.. Forzassa panostetaan enemmän realistisuuten kuin PGR 4 ssa.

Jos minun mielipidettä kysytään niin en ottaisi kumpaakaan nuista vaan joko Colin McRae Dirtin tai Flat Out 2 sen. Nuo pelit ovat toki aivan erilaisia kuin esimerkiksi Forza. Forza on varmaan hyvä peli mutten ole sitä edes kokeillut niin en osaa mennä sanomaan siitä paljoa mitään muuta kuin mitä olen arvosteluja lukenut.

Forza ja PGR ovat molemmat varmasti hyviä. PGRssä on moottoripyörät joilla oli ihan mukava kruisailla.

Jaa tämä sivu