1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kokemuksia Asus EN7600 GT Silent

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Syrkky 11.11.2007.

1. Syrkky

Syrkky Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli tuollaista ajattelin ostaa kun on uusi kone on tulossa.
    Cel 360 3,46GHz
    2gb ram

Onhan tuo vanhahko kortti mut jos käytettynä saisin 60€ sopis aika napakasti budjettiin!

Eniten kiinnostaisi että saanko riittävät fps battlefield 2 täysillä asetuksilla, reso bouttiarallaa 1440x900
    Ja paljonko tuollaista silenttiä uskaltaa kellotella, jos vaikka lisää jotain pientä tuuletinta sille.

Myös jotain testejä joissa olis käytetty kokoonpanoa joka on melko lähellä tota mun.

2.  
  3. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Et kyllä täysillä herkuilla sitä pelaa niin, että hermot kestää ainakaan. En nyt kersku, mutta koneeni on noiden speksien perusteella pari pykälää parempi eikä tälläkään täysiä herkkuja saa pelattavaksi asti

4. Syrkky

Syrkky Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No nyt lykkäsit kyllä kovaa tähän väliin :D

Mitä oon nyt tässä lukenut on immeiset saanu jopa
    2,4Ghz prossu
    1,5g ram
    6600 gt sellaset 60 fps 1280x1024 resolla..

En sitten tiedä montako gigafraamia millisekunnissa sä haluut muttamutta :D

Nyt on ihan pakko kysyä että ootko varma ettei SUN sydeemissäs jokin kuse?

5. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Siis tarkoitatko high-asetuksillla täysillä herkuilla? 4xAA, tekstuurit täysille, piirtoetäisyys 100% jne...

Ehkä, jos singleplayerilla pelaan niin sitten, mutta moninpelissä noilla herkuilla ei mulla toimi kunnolla. Alkaa lagittamaan tietyissa paikoissa pahasti. Ehkä mulla on häikkää, mutta ilman toista mielipidettä en usko, että jollain 6600gt:llä vedetään täysillä herkuilla.

Jaa tämä sivu